دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
نمایندگی پکیج بوتان در شیراز مدل پاویا 24 فن دار  Pavia 24 RSi
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی پکیج بوتان در شیراز مدل پاویا 24 فن دار Pavia 24 RSi

  مجموعه سرویسکاران ژابیز (در خصوص نصب تعمیر و سرویس پکیج رادیاتور ) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر شیراز با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد.

 

پکیج دیواری بوتان مدل پاویا Pavia 24 RSi

 

پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل پاویا pavia 24RSi دو مبدل فن دار
پکیج پاویا ، جدید ترین پکیج بوتان است که این پکیج دارای دو مبدل حراراتی اولیه و ثانویه است. پکیج 24000 پاویا مناسب برای متراژ 150 تا 230 متر مربع میباشد
 پکیج دیواری بوتان pavia مجهز به قطعات به روز اروپایی می باشد که می تواند در کنار امکانات کامل ،کیفیت عالی و خدمات پس از فروش یکپارچه و منظم می تواند انتخابی ایده آل برای خانواده ها باشد.
پکیج بوتان مدل پاویا با قیمت بسیار مناسبی برای رقابت با مدل های مشابه عرضه شده است.

 

پکیج پاویا دو مبدل 

 

 

خرید فروش سرویس پکیج شوفاژ دیواری آبگرمکن در شیراز

 

در این نوع پکیج دیواری از دو نوع مبدل استفاده می شود ، مبدل اصلی و مبدل صفحه ای . برای تامین گرمایش ساختمان از مبدل اصلی استفاده می شود . طرز کار پکیج دو مبدله به این صورت است که پمپ دستگاه فعال بوده و با گردش آب در مبدل اصلی گرمایش تامین می گردد. در حالت آبگرم مصرفی پمپ دستگاه مجددا فعال شده و با گردش آب شهر بهداشتی در مبدل صفحه ای ثانویه آبگرم مصرفی را تامین می کند .

 

مبدل ثانویه با قرار گیری آب سرد مصرفی در مجاور آبگرمی که توسط مبدل اصلی ایجاد شده آبگرم مصرفی را تحویل می دهد. با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد ، تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج دیواری تک مبدل اتفاق می افتد. رسوب آب در داخل مبدل اصلی دستگاه مهمترین علت فرسایش دستگاه است که در پکیج های دو مبدل به دلیل عدم عبور مستقیم آب سرد ورودی از این مبدل، این میزان رسوب گذاری آب به شدت کاهش می یابد.

 

نمایندگی بوتان مدل پاویا

مصرف کنندگان عزیز توجه داشته باشید پکیج رادیاتور را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.
جهت انتخاب صحیح پکیج رادیاتور متناسب با فضای مورد نظرتان، نقد و بررسی و اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمایید .

 

نمایندگی نصب پکیج رادیاتور در شیراز

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی نمایندگی پکيج بوتان مدل پرلا پرو 24 فن دار 24 RSI
مطلب بعدی استانداردهای محل نصب پکیج(شوفاژ) دیواری

x