دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی پکیج لورچ

 

 

پکیج لورچ 


شرکت لورچ با سابقه ای درخشان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و تاسیسات سرمایش و گرمایشی  می باشد. شرکت لورچ در سال های اخیر به تولید کنندگان پکیج دیواری اضافه گردیده است . پکیج دیواری لورچ دارای قطعات معتبر اروپایی می باشد که در ایران مونتاژ می گردد. پکیج دیواری لورچ در مدت زمان کم حضور در بازار تاسیسات توانسته است سهم بازاری خوبی را به خود اختصاص دهد. پکیج لورچ دارای 2 سال ضمانت می باشد .

 

پکیج لورچ مدل آدنا

 

پکیج لورچ مدل آدنا ، یکی از جدیدترین پکیج دیواری لورچ می باشد که مجهز به دو مبدل حرارتی می باشد. پکیج دیواری لورچ مدل آدنا دارای قطعات معتبر اروپایی می باشد که در شرکت خوشنام و با سابقه لورچ مونتاژ می گردد. پکیج لورچ توانسته است در مدت محدود ورود به بازار تاسیسات از فروش خوبی برخوردار باشد که این دلیل بر معتبر بودن برند لورچ می باشد. 

 

پکیج لورچ مدل هرما


پکیج لورچ مدل هرما از سری های اقتصادی پکیج دیواری لورچ می باشد که در کنار استفاده از قطعات معتبر اروپایی دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. پکیج لورچ هرما مجهز به دو مبدل حرارتی و محفظه احتراق بسته می باشد که تنها در سایز 24 کیلو وات تولید می شود .


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی انتخاب رادیاتور مناسب
مطلب بعدی پکیج دیواری ایران رادیاتور

x