دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نمونه قطعات پکیج ایران رادیاتور

 

نمونه قطعات پکیج ایران رادیاتور

 


نمونه پکیج ایران رادیاتور
هر پکیج تشکیل شده از قطعات مختلف است که عدم عملکرد صحیح در هر کدام ممکن است باعث ایجاد سر و صدا در دستگاه شود. پس برای رفع این مشکل ابتدا باید تشخیص بدهیم که این صدا از کجا تولید می شود.
در ادامه به چند قطعه اصلی که می توانند عامل ایجاد صدا شوند اشاره شده و راه حل هایی برای رفع این مشکل ارایه می دهیم.
در این مقاله عمده مشکلات را با راه حل آن بیان می کنیم اما برای نحوه تعمیر بهتر است مقاله تعمیر پکیج ایران رادیاتور را مطالعه فرمایید.
فن
کاربرد اصلی فن در پکیج ایجاد مکش است که هوای گرم و دود را به سمت دودکش می کشاند، گاهی اوقات بخاطر سنگینی و ناخالصی در اثر دوده گذاری روی پروانه ها ، فن صدای آزار دهنده ای ایجاد می کند، برای رفع این مشکل فن و پروانه را کاملا تمیز کنید.
علاوه بر آن از محکم بودن فن در جای خودش مطمئن شوید و همچنین عایق صوتی به کار رفته در آن را نیز چک کنید.
مبدل اصلی پکیج
مبدل اصلی که تشکیل شده از لوله های مارپیچ است توسط شعله گرم شده و آب گرم را تامین می کند.
گاهی اوقات در اثر رسوب گرفتگی در این قسمت ممکن است صدا ایجاد شود.
برای رفع این مشکل ابتدا باید مبدل را تست کنید و فشار ورودی و خروجی آب را اندازه گیری کنید که اگر در فشار خروجی آب تفاوتی وجود داشت باید مبدل تعویض شده یا رسوب زدایی شود.  این کار احتیاج به دستگاه مخصوصی به نام پاورفلو power flow است که اصولا تعمیر کاران حرفه ای آن را دارند. همچنین اسید مخصوصی که برای این کار استفاده می شود دیسکلر نام دارد که دارای خاصیت اسیدی شدیدی است و باید با احتیاط استفاده شود.
فشار گاز نا مناسب
فشار نامناسب گاز ، همچنین تنظیم نبودن شیر ماژوله گاز ، مخصوصا وقتی که شعله بلند است گاهی باعث ایجاد صدا می شود که برای رفع این مشکل باید شیر ماژوله را تنظیم کرد.
سوپاپ های شوفاژ
سوپاپ ها که در پکیج مانند یک شیر اتوماتیک عمل می کنند گاهی با ایجاد مشکل باعث ایجاد سر و صدا در پکیج می شوند. برای رفع این مشکل سالم بودن سوپاپ ها و اوررینگ ها توسط تعمیرکار باید چک شود.

 

 

نمونه قطعات پکیج ایران رادیاتور

 

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


 مدیر فروش  :09175956590
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28/1

مطلب قبلی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی عیب یابی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

x