دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نکات ایمنی نصب پکیج دیواری

 

نصب پکیج شوفاژ دیواری

 


نکات ایمنی نصب پکیج شوفاژ دیواری

پکیج شوفاژ دیواری یکی از کارآمد ترین وسایل موجود در هر خانه ای است.کارآمد بودن پکیج ها از این بابت است که بسته به مدل انتخابی شما، توانایی کاهش مصرف انرژی گرمایشی را در منزل شما تا چیزی حدود ۲۰ % کاهش می دهد. پکیج دیواری به مراتب بسیار بهتر از پکیج های زمینی و قدیمی متداول در خانه های قدیمی می باشد. این نوع پکیج ها دارای مخزن گاز بوده که انرژی لازم برای کارکرد آن را تامین می نماید. وظیفه ی این پکیج های دیواری گرم کردن آب مصرفی روزانه ی شماست.
ممکن است به صورت کلی نصب پکیج های دیواری کار بسیار ساده ای باشد اما معقولانه تر کمک گرفتن از یک متخصص نصب پکیج های دیواری است.

جهت نصب پکیج باید نکات زیر را رعایت کنید:
نصب پکیج شوفاژ های دیواری باید در ارتفاع مناسب و متناسب با مدل پکیج صورتپذیرد.و محل نصب پکیج باید دارای تهویه مناسب و بزرگ باشد.البته اگر پکیجی را انتخاب کرده اید که دارای دودکش و لوله ی تخلیه هواست دیگر فرقی نمی کند که پکیج را کجا نصب می کنید. امکان نصب این پکیج ها حتی در کمد نیز امکان پذیر است. به این علت که وزن پکیج های دیواری بالاست از نصب آن بر روی پارتیشن جدا خودداری نمایید. ترجیحا دیگ بخار را نزدیک آشپزخانه و حمام نصب کنید. اگر از پکیج زمینی استفاده می کنید دقت داشته باشید که کف محل نصب قدرت تحمل را داشته باشد. این پکیج ها را در بالای لباس شویی یا گاز که بخار و روغن را پخش می کنند خودداری کنید. در هنگام نصب بهترین پکیج دیواری هم اگر نکات ایمنی در نظر گرفته نشود ممکناست آسیب جدی به شما وارد کند.

 

پکیج شوفاژ دیواری در مقابل پکیج زمینی

 

پکیج شوفاژ دیواری در مقابل پکیج زمینی

علاوه بر پکیج های دیواری پکیج های زمینی نیز هنوز مورد استقبال مردم می باشد. هم اکنون در فرانسه ۶۰% پکیج ها بر روی دیوار و ۴۰% آن ها بر روی کف نصب می شوند. که البته هر یک از آن ها مزایای خود را دارند. به این صورت که پکیج شوفاژ دیواری ارزان تر و بهینه تر بوده و هم چنین به علت نصب بر روی دیوار فضای زیرین پکیج برای تخلیه ی هوا آزاد خواهد بود. که این البته فقط مزایای پکیج های دیواری است. یکی از مشکلات پکیج های دیواری این است که نسبت به پکیج های زمینی از مقاومت و استحکام کمتری برخوردارند. پکیج دیواری زمینی برای گرم کردن خانه هایی با وسعت زیاد بسیار مناسب است اما از محدودیت آن این است که به علت نصب بر روی زمین هوای آزاد از زیر آن قابل عبور نیست. همچنین از معایب آن گران بودن پکیج های زمینی نسبت به پکیج های دیگر است.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نکاتی قبل از خرید نصب پکیج رادیاتور
مطلب بعدی پکیج های گرمایشی پکیج ایران رادیاتور

x