دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نکات مهم خرید پکیج رادیاتور


نکات مهم راهنمای خرید رادیاتور

 

اگر قصد خرید رادیاتور پره‌ای را دارید بهتر است مدل‌های هشت سانتیمتری یا نه سانتیمتری آن را انتخاب کنید. چرا که این مدل‌های عریض‌تر از نظر شکل ظاهری چشم‌نوازتر از مدل‌های دیگر جلوه می‌کنند. همچنین سعی کنید مدلی را برگزینید که از پشتیبانی مناسبی برخوردار باشد. در غیر این صورت اگر یکی از پره‌های رادیاتور شما دچار مشکل شود، برای یافتن نمونه‌ی سالم آن دچار دردسرهای فراوانی خواهید گردید.
علاوه بر آن سعی کنید هرازگاه سطح خارجی رادیاتورها را به طور کامل تمیز نمایید. این کار موجب می‌شود که میزان کارایی رادیاتور به میزان محسوسی افزایش یابد. گذشته از آن در رادیاتورهای پره‌ای که بیش از نوع پنلی از خود دوده بیرون می‌دهند، این کار موجب افزایش زیبایی ظاهری آنها می‌گردد.
از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشت وجود فضای کافی در اطراف رادیاتور است تا جریان هوا بتواند بدون مشکل و دردسر دور و بر آن ایجاد شود. این فضا حتی در زیر و پشت رادیاتور نیز باید وجود داشته باشد. به این معنی که نباید رادیاتور را کاملا روی زمین قرار دهید یا آن را به دیوار بچسبانید.  
 

 

نکات مهم خرید رادیاتور


یکی از قدیمی‌ترین روش‌های گرمایش منزل استفاده از شوفاژ است. به طور کلی، حرارت رادیاتورها از طریق جابه‌جایی در هوای اتاق گرما ایجاد می‌کند. به این صورت که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک‌تر است به طرف بالا حرکت نموده و هوای سرد جایگزین آن می‌شود و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن اتاق می‌شود.
 آب موجود در رادیاتور در سیستم حرارت مرکزی توسط تجهیزاتی مثل مشعل و پمپ گرم می‌شود و آب گرم‌شده در موتورخانه به قسمت‌های مختلف ساختمان هدایت می‌شود و وارد رادیاتورهای هر قسمت می‌شود؛ این آب زمانی که دمای آن کاهش می‌یابد دوباره به موتورخانه هدایت می‌شود تا گرم شود و این چرخه بارها تکرار می‌شود. بهترین مکان برای استفاده از رادیاتور شوفاژ مکان‌هایی است که خیلی نیاز به کنترل دما و رطوبت ندارد، چرا که رادیاتور قابلیت تنظیم درجه حرارت و رطوبت محیط را ندارد و میزان رطوبت نسبی اتاق را کاهش می‌دهد.

 

خرید پکیج رادیاتور 


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نصب رادیاتور
مطلب بعدی نگهداری پکیج دیواری بوتان مدل روما

x