دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نکات مهم در انتخاب پکیج شوفاژ دیواری چیست؟

 نکات مهم در انتخاب پکیج چیست؟

 


1- پکیج را از شرکتی خریداری کنید که دارای اعتبار و حسن شهرت بوده و توان خدمات پس از فروش حرفه ¬ای را داشته باشد. همچنین کارخانه سازنده پکیج توان پشتیبانی بلند مدت از قطعات پکیج¬ های تولیدی خود را داشته باشد.
2- چنانچه به آبگرم فراوانی نیاز دارید (برای بیش از یک حمام) بهتر است از پکیج¬ های مخزن ¬دار یا پکیج با قدرت حرارتی بالاتر از 31 کیلووات استفاده کنید.
3-  در هرصورت اولویت با پکیج ¬های دیواری می¬ باشد چرا که بسیار کم¬ مصرف ¬تر و دارای عمر طولانی ¬تری نسبت به پکیج¬ های زمینی و پکیج¬ های مخزن ¬دار هستند.
4- برای ایمنی از گازهای سمی احتراق بهتر است از پکیج ¬های فن¬ دار بویژه با دودکش دوجداره استفاده شود. لکن چنانچه به هر دلیل امکان استفاده از انواع پکیج¬ های فن¬ دار نبود، می¬بایست پکیج مجهز به سنسور حرارتی دودکش باشد. این سنسور با دریافت علایم حرارتی دودکش، انسداد و گرفتگی دودکش را آشکار کرده و خاموش می¬ شود.
5- برای آب¬های با سختی بالا بهتر است از انواع پکیج با دو مبدل مجزا بویژه از نوع صفحه¬ای استفاده نمود. لذا برای شهرهایی نظیر قم،اراک، یزد و... پکیج¬ های دو مبدله از نوع مبدل صفحه ¬ای عملکرد بهتری دارد.
6- دقت شود پکیج دارای سیستم عیب ¬یاب اتوماتیک با کد باشد.حسن این قابلیت در عیب¬یابی سریع حتی توسط مالک آپارتمان و کاربر معمولی می¬ باشد. درواقع پکیجی که دارای عیب¬ یاب مجهز به سنسورهای کنترل عملکرد باشد، خطاهای عملکرد را به صورت کدهای مشخص در مانیتور پکیج نمایش می¬ دهد و کاربر یا سرویسکار با مراجعه به دفترچه راهنمای پکیج متوجه نوع عیب می¬ گردد. 

 

 نکات مهم در انتخاب پکیج چیست؟

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی روشن کردن پکیج بوتان مدل اپتیما
مطلب بعدی تعمیرات فروش نصب پکیج شوفاژ ایران رادیاتور

x