دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

پر فروش ترین پکیج بوتان

یکی از پر فروش ترين مدل های پكيج ديواري بوتان مدل پارما 22 فن دار مي باشد كه اين پكيج ديواري داراي دو سال ضمانت مي باشد. اين پكيج ديواري با توجه به امكاناتي كه دارد قیمت بسیار پایینی نسبت به بقیه برند ها دارد.

 

پر فروش ترین مدل پکیج بوتان

 


پکیج بوتان پارما، از جدیدترین پکیج دیواری های بوتان می باشد. این مدل دارای دو مبدل حراراتی اولیه و ثانویه می باشد. پکیج بوتان پارما جزو پکیج های اقتصادی بوتان می باشد، یا به عبارتی دیگر می توان گفت در حال حاضر این دستگاه ارزانترین پکیج فن دار بوتان می باشد. البته توجه به این نکته که این پکیج بوتان توانی حدود 22Kw/h دارد و به نسبت دیگر پکیج ها توان کمتری دارد. لذا توجه به این مورد مهم می باشد که برای واحدهایی با متراژ بیش از 100 متر استفاده از این پکیج بوتان توصیه نمی شود

 

بیشترین فروش پکیج بوتان


شرکت صنعتی بوتان یک مدل دیگر را تولید کرد به نام به نام بیتا که جدیدترین مدل پکیج شرکت بوتان می باشد.
کیفیت مدل بیتا از مدل های پاویا و پارما و همچنین از مدل های پرلاپرو پایین تر است قطعات داخلی این مدل بیشتر از قطعات ایرانی (یا شاید چینی) می باشد. این مدل همچنین ارزان ترین قیمت پکیج بوتان از سری پکیج های شرکت بوتان را دارا می باشد. شرکت بوتان در تولید پکیج بیتا سعی داشته است قیمت تمام شده را کاهش دهد تا خریداران رغبت بیشتری به خرید آن پیدا کنند. 

 

بهترین پکیج بوتان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی چگونه می توان پکیج لورچ را عیب یابی کرد ؟
مطلب بعدی ارور e01 در پکیج بوتان

x