دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

پمپ پکیج دیواری چیست

پمپ ها به صورت تک دور یا 3 دور می باشند که در نوع 3 دور توسط یک کلید چرخش پمپ (برحسب دور در دقیقه) قابل انتخاب است.


پمپ پکیج دیواری چیست ؟

 


قطعه ای است که به منظور جلوگیری از  افت فشار مدار گرمایش در رادیاتورها و مبدل صفحه ای از یک پمپ گردشی (سیرکولاسیون) در یک مدار بسته استفاده می شود.
نوع دیگر پمپ ها از نوع الکترونیکی می باشد که با ایجاد سرعت متغیر، پمپ به طور مداوم خود را با بار حراراتی مورد نیاز تاسیسات وفق می دهد
علل استفاده از پمپ
صرفه جویی در مصرف انرژی
کاهش صدای جریان
عدم نیاز به مدار بای پس
در پکیج های دیواری عمدتا از دو مارک گرندفوس Grandfoss و یا ویلو Wilo می باشند که حداکثر ارتفاع پمپ ۶ متر می باشند. مهمتر اینکه اگر در پکیجی پمپ هم نام با پکیج بود مطمئن باشید که پوسته پمپ به صورت سفارشی و برای آن شرکت تولید شده است.
پمپ ویلو در
پکیج های ایران رادیاتور و تعدادی از پکیج های بوتان استفاده می شود
پمپ گرانفوس بیشتر در پکیج های بوتان استفاده می شود
وظیفه  و عملکرد پمپ در پکیج دیواری
در پکیج تک مبدله پمپ فقط در حالت شوفاژ کار می کند و با چرخش روتر داخل پمپ آب سیستم شوفاژ را از مسیر برگشت رادیاتورها مکش می کند و آن را به قسمت رفت رادیاتورها برمی گرداند.
در پکیج دو مبدله پمپ در زمان استفاده آبگرم مصرفی آب مدار شوفاژ را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش در می آورد تا آبگرم مصرفی را به صورت القائی گرم کند و در حالت شوفاژ مانند عملکرد پکیج های تک مبدله عمل می کند و با چرخش روتر داخل پمپ آب سیستم شوفاژ را از مسیر برگشت رادیاتورها مکش می کند و آن را به قسمت رفت رادیاتورها برمی گرداند.
نحوه تست  عملکرد پمپ
پشت پمپ را باز کرده و از روان بودن روتور اطمینان حاصل کنید سپس درهمین حالت پکیج را در حالت  شوفاژ روشن  و قرار داده و از گردش روتور اطمینان حاصل کنید البته در زمان روشن بودن پکیج در حالت شوفاژ می بایست برق ورودی به پمپ را با اهم متر تست کنید چون ممکن است برد معیوب باشد که در این صورت پمپ کار نمی کند.
چنانچه پمپ دستگاه شما ضعیف شده ونیاز به تعویض آن دارید جهت مقایسه و خریدسریع و مطمن می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اقدام به خرید نمایید.هم تخفیف هم ضمانت.

در این شرایط کرونایی ما در کنار شما هستیم و متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز  radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

 

پمپ پکیج دیواری چیست

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی علت صدای پکیج ایران رادیاتور خراب شدن اورینگ سوپاپ شیر سه طرفه
مطلب بعدی روش بالا آوردن فشار بار پکیج دیواری

x