دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

پکیج دیواری بوتان مدل پاویا

 

پکیج پاویا دومبدله 

 


پکیج دیواری بوتان مدل پاویا دارای ظرفیت گرمایشی 24 کیلو وات می باشد. این دستگاه دارای رده انرژی B است. این محصول با فشار آب 0.13 بار کار می کند که نمونه مشابه این محصول با فشار 0.5 بار کار می کند. این پکیج دارای هیدرولیک ست پلیمری می باشد که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود و همچنین رسوب نمی گیرد.
در این نوع پکیج دیواری از دو نوع مبدل استفاده می شود ، مبدل اصلی (Gas water heat wxchanger ) و مبدل صفحه ای (Water Heat exchanger) . برای تامین گرمایش ساختمان از مبدل اصلی استفاده می شود . طرز کار پکیج دو مبدله به این صورت است که پمپ دستگاه فعال بوده و با گردش آب در مبدل اصلی گرمایش تامین می گردد. در حالت آبگرم مصرفی پمپ دستگاه مجددا فعال شده و با گردش آب شهر بهداشتی در مبدل صفحه ای ثانویه آبگرم مصرفی را تامین می کند.
مبدل ثانویه با قرار گیری آب سرد مصرفی در مجاور آبگرمی که توسط مبدل اصلی ایجاد شده آبگرم مصرفی را تحویل می دهد. با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد ، تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج دیواری تک مبدل اتفاق می افتد. رسوب آب در داخل مبدل اصلی دستگاه مهمترین علت فرسایش دستگاه است که در پکیج های دو مبدل به دلیل عدم عبور مستقیم آب سرد ورودی از این مبدل، این میزان رسوب گذاری آب به شدت کاهش می یابد.

 

پکیج دیواری بوتان مدل پاویا

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی وظیفه و نصب منبع انبساط پکیج دیواری
مطلب بعدی وظیفه سنسور شوفاژ در پکیچ دیواری

x