دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

پکیج فن دار یا بدون فن


پکیج فن دار یا بدون فن 

 


بیشترین رغبت از طرف مصرف کننده و البته فروشنده و نصاب پکیج دیواری ، پکیج فن دار می باشد . اما چرا ؟ علت این است که با توجه به اینکه این نوع پکیج ها محفظه احتراق بسته می باشد به طور مثال در بالکن ایرادی مانند خاموش شدن شعله توسط باد وجود ندارد یا در آشپزخانه باتوجه به اینکه در بسیاری اوقات داکت دودکش کمتر از ۱۵ سانت است یا به صورت مستطیلی می باشد یا فاصله ی پکیج تا داکت کمتر از حد استاندارد می باشد لذا بیشترین درخواست مربوط به پکیج دیواری فن دار است. البته در صورتی که استاندارد های یک پکیج بدون فن در محل نصب رعایت شده باشد بهتر است پکیج بدون فن گذاشته شود تا فن دار . در صورتی که انتخاب شما پکیج بدون فن باشد بهتر است حتما” محل نصب پکیج توسط کارشناسان بررسی شود.

 

پکیج دیواری فن دار یا بدون فن ؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 
 

مطلب قبلی تفاوت پکیج های فن دار و بدون فن
مطلب بعدی نمایشگر دیجیتال در پکیج شوفاژدیواری بوتان

x