دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

پکیج های زمینی ایران رادیاتور

پکیج های زمینی ایران رادیاتور

 

شرکت ایران رادیاتور یکی از شرکت های ایرانی است که با سابقه ای طولانی و تعداد کارکنان و کارگران زیاد مدتهاست که به تولید محصولاتی از جمله رادیاتور، پکیج، مشعل، حوله خشک کن و لوله های تلفیقی مشغول می باشد.
اگر قصد آشنایی کلی و مختصر با مدل ها و شکل ظاهری پکیج های ایران رادیاتور را دارید خواندن این مقاله کوتاه به شما توصیه می شود.
پکیج ها به دو نوع زمینی و دیواری دسته بندی می شوند 
پکیج های زمینی ایران رادیاتور
پکیج های زمینی ظرفیت گرمایشی بیشتر و راندمان حرارتی بالاتری دارند و برای محیط های بزرگ به کار برده می شوند این پکیج ها میتوانند گازسوز و یا گازوئیل سوز باشند.
این شرکت مدل های Z36FF (مخزن دار) و D35 و G35 را به مشتریان عرضه می کند.
پکیج های دیواری این شرکت از تنوع بسیار بالاتری برخوردار هستند و درحال حاضر 18 مدل را شامل می شوند، این پکیج ها اغلب به دلیل حجم کم، کارایی بالا، هزینه مصرفی مناسب و کاربرد در محیط های مسکونی و تجاری نظر مشتریان را به خود جلب می کنند.

 

 

پکیج های زمینی ایران رادیاتور 

 


ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


 مدیر فروش  :09175956590
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی ویژگی های یک پکیج رادیاتور ایده آل
مطلب بعدی رادیاتور حوله خشک کن شیشه ای

x