دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

پکیج های زمینی یا پکیج های دیواری

پکیج های زمینی یا پکیج های دیواری

 

 

پکیج های زمینی یا پکیج های دیواری
اکثر پکیج های مدرن که برای خانه های تک خانواده طراحی شده اند ، روی دیوارها نصب شده اند. استثنائاتی در مورد پکیج های که دارای مخازن فشار قوی با حجم بالا هستندو همچنین برای پکیج های با توان الکتریکی بالا (بیش از 30 کیلو وات)  هستند وجود دارد ، اگرچه پکیج ها ی با قدرت کم هم می توانند به عنوان  پکیج زمینی طراحی شوند.

 

پکیج های زمینی
به طور معمول ، یک پکیج زمینی (همچنین به عنوان یک پکیج ایستاده یا یک پکیج کف شناخته می شود) نسخه پیشرفته تری از پکیج دیواری است ، زیرا آنها اغلب ظرفیت گرمایش بالاتر و در نتیجه مصرف برق بیشتری را ارائه می دهند. اگر ظرفیت پکیج از حد مجاز بیش از 100 لیتر باشد ، پس اندازه و وزن آن باعث نمی شود که روی دیوار نصب شود.برتری پکیج زمینی نسبت به پکیج دیواری منوط به توانایی آن در تهیه مقادیر زیادی آب گرم است ، زیرا دارای بخاری آب یکپارچه با ظرفیت بالا است.

یک "پکیج کف" معمولاً به یخچال شباهت دارد ، از آنجا که شکل و اندازه به هم شبیه هستند ، بنابراین می توان آن را به راحتی در کمد ، اتاق پکیج یا کارگاه جایی برای ان طراحی کرد. سیستمی مانند این نوع پکیج باعث می شود دکوراسیون اتاق شما خراب نشود ، در حالی که بیشتر لوله ها و اتصالات اتصال در زیر یک قسمت بزرگ پنهان شده اند.


پکیج های دیواری
مزایای فوری این پکیج ها اندازه کوچک و قیمت پایین آنهاست. حتی اگر به نظر می رسد یک کمد کوچک است ، یک سیستم پکیج کاملاً وسیله ایی کاربردی است که مجهز به مخزن انبساط ، شیر ایمنی و پمپ گردش آب است. بنابراین ،پکیج دیواری کاملاً مناسب 

 

پکیج های زمینی یا پکیج های دیواری

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ارائه خدمات پاسخگویی به موقع ، مشخصات فنی ، خدمات پس از فروش و قیمت های تضمین شده  انواع پکیج دیواری بوتان،ایران رادیاتور در برندهای مختلف با گارانتی اصلی، ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان هموطن ارائه گردیده است.

 گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ارائه خدمات :
 خرید فروش  تعمیرات سرویس دهی  پاسخگویی بموقع و پیگیری سریع مشکلات سفار آنلاین انواع محصولات پکیچ رادیاتور با برند های مختلف در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

مدیر فروش  :09175956590
آدرس: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی معرفی انواع رادیاتورها

x