دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
پکیج چیست و مزایا و معایب آن
SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

پکیج چیست و مزایا و معایب آن

پکیج چیست و مزایا و معایب آن

به طور کلی پکیج دیواری و زمینی دستگاهی است که (به جای موتورخانه مرکزی) قادر به تأمین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان (یا ویلاها) بوده و به راحتی به جای یک کابینت دیواری یا زمینی نصب می گردد و علاوه بر بازدهی انرژی بالاتر و مصرف سوخت کمتر (نسبت به موتور خانه مرکزی) باعث حذف لوله کشی های گسترده در ساختمان و نیز مستقل شدن هر یک از واحدها از نظر گرمایش و تأمین آب گرم مصرفی می گردد.

به طور کلی می توانیم یک پکیج دیواری و زمینی را دستگاهی بنامیم که (به جای موتورخانه مرکزی) قادر به تأمین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان (یا ویلاها) است. پکیج ها می توانند به راحتی به جای یک کابینت دیواری یا زمینی نصب شوند که علاوه بر بازدهی انرژی بالاتر، مصرف سوخت کمتری را نسبت به موتور خانه مرکزی، به همراه خواهد داشت. این عمل سبب حذف لوله کشی های گسترده در ساختمان و نیز مستقل شدن هر یک از واحدها از نظر تامین گرمایش و آب گرم مصرفی می گردد.

قبل از ارائه توضیحات در خصوص انواع پکیج های گرمایشی دیواری و زمینی و همچنین چگونگی انتخاب بهترین آن ها، به اطلاع میرساند عرضه پکیج های گرمایشی با گارانتی اصالت کالا و زمان تحویل همراه با نصب رایگان و مناسبترین قیمت ها توسط شرکت انجام می گردد.  پكيج های گرمایشی از نظر نحوه قرار گرفتن و نصب به دو نوع پکیج دیواری و پکیج زمینی تقسیم می شوند.

مطلب بعدی آشنایی با انواع رادیاتور شوفاژ

x