دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

چگونه میتوان پکیج شوفاژ خود را سرویس کرد ؟

دراین مقاله به شما آموزش میدهیم چگونه پکیج شوفاژ خود را سرویس کنید 

 

سرویس پکیج بوتان 

 

 تمیز کردن و یا تعویض صافی:
بهتر است بدانید نصب صافی برای پکیج باعث می شود پکیج شما از خطر رسوب گرفتگی مداوم مصون باشد. صافی نصب شده، املاح داخل آب در گردش را به خود جذب می نماید و باعث می شود پکیج شما مدت زمان بیشتری بدون نیاز به رسوب گیری و اسیدشویی به کار خود ادامه دهد. در صورت نصب صافی در مسیر برگشت پمپ می بایست هر چند وقت یک بار آن را تمیز و در صورت نیاز تعویض نمایید. اگر صافی دچار گرفتگی شود، احتمال هواگرفتگی رادیاتورها بیشتر می شود.


سرویس پمپ آب پکیج


سرویس پمپ از جمله مواردیست که در سرویس پکیج دیواری جای دارد. استفاده از مواد شوینده مانند مایع ظرف شویی برای لغزنده کردن رتور بلامانع است ولی حتی الامکان از وسایل مخصوص این کار استفاده شود.
   تنظیم فشار آب:
فشار آب مناسب سیستم بسته پکیج در حدود 1.5 بار می باشد. تنظیم فشار از طریق شیر تنظیم فشار سیاه رنگ کوچکی که در زیر پکیج تعبیه شده است انجام می گردد. در صورت پایین بودن فشار، می توان کمی شیر را باز کرد تا به فشار مناسب 1.5 بار برسد.

  رفع نشتی آب سیستم:

افت فشار آب سیستم پکیج که در بند قبل بررسی شد، می¬تواند ناشی از نشتی آب در سیستم باشد. یکی از اقداماتی که جهت سرویس پکیج می بایست انجام گردد، رفع نشتی های موجود در سیستم از جمله رادیاتورها، شیرها، شلنگ های آب و … است.


   سرویس، تنظیم و تست قطعات تخصصی دستگاه پکیج دیواری


برای اطمینان از عدم خرابی پکیج بوتان و عیب یابی پکیج دیواری بوتان باید قطعاتی مانند فلورگلاتور، قطعات فن، مشعل ها، الکترود ها، مبدل ها، NTC، ایرونیت، قطعات هیدرولیک های چپ و راست، محدودکننده آب، شلنگ ها برای اطمینان از عدم پوسیدگی که باید همه موارد ذکر شده بررسی و سرویس شوند تا در صورت بروز مشکل رفع عیب پکیج بوتان انجام شود. همچنین فاصله بین الکترود جرقه زن و مشعل به طور مناسب تنظیم شود.
در پایان سرویس، قطعات را تست کرده و از سرویس خود مطمئن شوید. به یاد داشته باشید هواگیری و رسوب گیری پکیج از عوامل اصلی رفع عیب پکیج بوتان می باشد. بهتر است سرویس پکیج را هر 6 ماه انجام دهید. البته در هر سرویس نیاز به انجام تمامی موارد بالا نمی باشد. همچنین، بردن دستگاه به حالت تابستانه در فصول گرم سال را فراموش نکنید.
شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی هواگیری پکیج رادیاتور بوتان چگونه انجام می شود ؟
مطلب بعدی مراحل نصب دودکش آبگرمکن دیواری

x