دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

چگونه می توان کم بودن فشار آب گرم پکیج ایران رادیاتور بر طرف کرد

کم بودن فشار آب گرم یکی از مشکلات رایج در پکیج دیواری ایران رادیاتور است که با بروز آن افراد به دنبال تعمیرکاری حرفه ای برای تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور خود هستند.

 

علت کم بودن فشار آب گرم پکیج ایران رادیاتور

 
این مشکل در پکیج ایران رادیاتور خود را را با کد 7040 نمایش می دهد. دلیل افت فشار در پکیج های دیواری ایران رادیاتور بسیار است از جمله وجود نشتی در مداربسته پکیج ایران رادیاتور، نشتی از لوله های کف، خرابی شیر پر کن ، باد نداشتن و یا سوراخ بودن منبع انبساط که در این صورت منبع انبساط که وظیفه اصلی کنترل فشار پکیج را دارد باید تعویض گردد، خراب بودن شیر سه راهه، کم بودن فشار آب شهری و در آخر هوا داشتن سیستم پکیج دیواری می باشد.

 

بر طرف کردن مشکل آب پکیج ایران رادیاتور 


حال برای بالا آوردن فشار پکیج دیواری ایران رادیاتور و تنظیم کردن آن می بایست شیر کوچک آبی رنگ را که همان شیر پر کن ست در جهت عقربه های ساعت بچرخانید، در صورتی که مصرف آب شهری بالا نباشد بعد از چرخاندن عقربه مانومتر بالای عدد یک می رود اگر مصرف آب شهری بالا باشد ممکن است در این مرحله عقربه به بالا عدد یک نرسد در این صورت باید ساعت 12 شب به بعد این مراحل را تست کنید. اگر عقربه به عدد 1/5 رسید به طور کامل شیر پرکن را ببندید در این صورت فشار دستگاه تنظیم می شود و بالا می رود.

 

علت کم بودن فشار کم اب پکیج دیواری 

 

گروه تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی تنظیم حالت زمستانه پکیج دیواری
مطلب بعدی نکاتی پس از خرید پکیج بوتان

x