دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

کلاهک تعدیل آبگرمکن دیواری

کلاهک تعدیل، یکی از قطعات آبگرمکن‌های دیواری است که جنس آن از ورق فولادی گالوانیزه بوده و محل قرار گیری آن نیز در بالاترین قسمت آبگرمکن و در بالای مبدل گرمایی است.

 

کلاهک تعدیل آبگرمکن 
 

این کلاهک به صورت کشویی و با دو پیچ خودکار روی صفحه پشتی دستگاه نصب شده و با دو گیره فنری نیز به مبدل گرمایی متصل می‌شود. کلاهک تعدیل، محصولات احتراق را از بخش میانی و هوا را از بخش‌های کناری به داخل دودکش هدایت می‌کند. با این کار، سرعت مکش دودکش کاهش و بازدهی آن افزایش می‌یابد.


کلید حرارتی کلاهک تعدیل آبگرمکن دیواری


نوعی از کلیدهای حرارتی که به صورت افقی بوده و اگر مسیر خروجی دودکش آبگرمکن مسدود شود، محصولات احتراق به داخل کلاهک تعدیل برگردانده می‌شود و ترموستات ایمنی را گرم می‌کند. پس از مدت زمان حدودا سی ثانیه‌ای، ترموستات عمل می‌کند و مشعل را خاموش می‌کند. اگر این کلید حرارتی که آن را کلید ایمنی یا سنسور دود نیز می‌نامند، وصل نباشد و یا نقصی داشته باشد، مشعل خاموش می‌شود و تا برطرف نشدن آن نقص نیز روشن نمی‌شود.

 

نمایندگی بوتان شیراز

 

این نوع سنسور در گذشته بر روی آبگرمکن‌ها متصل نمی‌شد و از آنجا که بسیاری از افراد از دودکش‌های استاندارد برای آبگرمکن استفاده نمی‌کردند، در صورت بازگشت دود و محصولات احتراق به درون فضای آبگرمکن و منزل، دچار خفگی و مرگ می‌شدند. رفته رفته استفاده از این قطعه به یکی از ملزومات کار آبگرمکن‌های دیواری تبدیل شد تا از بروز چنین سوانحی نیز جلوگیری شود.

 

شماره تماس نمایندگی بوتان شیراز


گروه تاسیساتی  ژابیز برای رفع نیازهای تاسیساتی شما مشتریان عزیز، از جمله رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور، تعمیرات پکیج رادیاتور در هر ساعتی از شبانه روز در خدمت شما عزیزان خواهند بود 

شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناس ما تماس بگیرید 

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی جرمگیری مبدل پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی کد خطای 40 70 80 ایران رادیاتور

x