دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی رادیاتور حوله خشک کن بوتان، ایران رادیاتور

شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 38380670 الی 77

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانت
مدیر سایت

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانت

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانت از سری رادیاتور های پنلی شرکت ایران رادیاتور می باشد که آن را به لحاظ بهره مندی از جدیدترین قطعات و مکانیزم ها از نسل سوم رادیاتور ها به حساب می آورند رادیاتور پنلی ایران رادیاتور محصول جدیدی است که مطابق با استانداردهای روز دنیا بتازگی تولید و عرضه شده است. اشغال فضای کم ( ابعاد مناسب) ، طراحی زیبا، سبکی و... مهمترین ویژگی هاییست که باعث شده این رادیاتور در زمره محبوب ترین رادیاتور های گرمایشی قرار بگیرد.

 

انتخاب خرید رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانت

 

در واقع رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانت دارای دو صفحه به صورت موازی می باشد که از آلیاژ فولاد در جهت تولید آنها استفاده شده است این صفحات را پنل های رادیاتور می نامند که با تعبیه دریافت کننده های گرمایشی با نام مبدل حرارتی و یا کنوکتور در بین صفحات توانسته اند انتقال حرارت با بازدهی بالا را بر اساس جا به جایی هوا و با سرعت مناسب امکان پذیر کنند .

رادیاتورهای پنلی دارای حجم آبگیری کمتری نسبت به رادیاتورهای آلومنیومی است به همین لحاظ آب گرمایشی درون آنها با سرعت بیشتری تعویض شده و گرمایش درونی محیط کمتر با نوسانات احتمالی مواجهه می شود رادیاتورهای رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانت سازگاری بیشتری با پکیج ها دارند به این جهت که در پکیح از لوله های مسی استفاده شده و در واکنش با آلومینیوم دچاره خوردگی شده و تولید گاز می کنند و باعث هوا گرفتن رادیاتورهای آلومنیومی می شود.

 

شوفاژ رادیاتور ایران رادیاتور


رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانت با توجه  به شرایط آب و هوایی که از سرد کوهستانی تا گرم حاره ای متغییر می باشد و موقعیت نصب در درون ساختمان و همچنین نوع کاربرد و مصرف در اندازه های مختلف مورد استفاده واقع می شود.  

 

جهت تماس با کارشناسان 38380670 الی77

 نمایندگی شوفاژ رادیاتور ایران رادیاتور در شیراز

 

 

 

ویژگی های رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانت

 

تست شده با فشار 13 بار
حمل آسان بدلیل وزن پایین آن
تنوع در سايز و اندازه
اينرسی حرارتی پايين برای هر تنظيم دما
مقاوم بالا در برابر خوردگی
ساختاری هماهنگ و متناسب با هر محيط
پرداخت و رنگ آميزی جذاب
تنوع در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف
مقاوم در برابر ضربه و زنگ خوردگی
قابلیت نصب انواع شیر ترموستات
رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانتی متری دارای 10 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

 

 

رادیاتور شوفاژ ایران رادیاتور 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات کولر گازی اسپلیت در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590 
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 

مطلب قبلی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری
مطلب بعدی نمایندگی رادیاتور شیشه ای در شیراز

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x