دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی رادیاتور حوله خشک کن بوتان، ایران رادیاتور

شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 38380670 الی 77

نمایندگی حوله خشک کن ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی حوله خشک کن ایران رادیاتور در شیراز

 رادیاتور یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی جهت انتقال گرمایش می باشد. یکی از پر مصرف ترین انواع سیستم های گرمایشی داخلی رادیاتور می باشد. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می کند و حرارت را توسط جابه جایی منتقل می کند.

 

حوله خشک کن ایران رادیاتور

 

به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند. رادیاتور ها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی و پنلی یک تکه می باشند. نوع دیگری از رادیاتورها ، حوله خشک کن بوده که معمولا در سرویس های بهداشتی بر روی دیوار نصب می شوند. تعبیه رادیاتورهای حوله خشک کن در فضاهایی مانند حمام و سرویس علاوه بر کاهش رطوبت و افزایش فاکتورهای بهداشتی در این مکان ها، وسیله مناسبی برای خشک کردن حوله و البسه نم دار می‌باشد.

 

رادیاتور حوله خشک کن ایران رادیاتور

 

 مخصوص حمام و سرویس بهداشتی بوده و معمولا برای گرمایش حمام های کوچک (کمتر از 3 متر مربع) رادیاتور حوله خشک کن 10 لول کافی است مگر اینکه حمام مذکور در طبقه زیر سقف پشت بام یا دارای پنجره بزرگ باشد ، که در اینصورت باید از حوله خشک کن 14 لول استفاده گردد. بدیهی است برای حمام های بزرگتر نیز به نسبت افزایش متراژ باید از رادیاتور حوله خشک کن بزرگتر استفاده گردد.


رادیاتورهای حوله ای ایران رادیاتور با استفاده ازآلیاژهای آلومینیوم، فولاد و کروم تولید می شود. حوله خشک کن های آلومینیومی ایران رادیاتور در دو مدل پره های لوله ای شکل و پره های تخت و در ابعاد ۶۰*۵۰ (۱۰ لول و ۱۴ لول) ، ۸۰*۵۰ (۱۹ لول) و ۱۲۰*۵۰ (۲۹ لول) می باشد. رادیاتورهای حوله ای فولادی ایران رادیاتور نیز در دو ابعاد ۵۰*۶۰ (۱۲ لول) و ۵۰*۸۰ (۱۵ لول) می باشد. حوله خشک کن های آلومینیومی و فولادی ایران رادیاتور به رنگ سفید می باشد .

 

نمايندگي مجاز فروش انواع محصولات سرمايشي گرمايشي در شيراز و سراسر استان فارس 38380670 الی 77

 

انتخاب سایز رادیاتور حوله ای بر اساس متراژ حمام می باشد. معمولا برای حمام های تا ۳ متر مربع از مدل های ۱۰ لول، حمام های ۵ متر مربع از مدل های ۱۲ و ۱۴ لول و برای حمام های تا ۸ متر مربع از مدل های ۱۵ و ۱۹ لول استفاده می شود.

 

ویژگی ها:
•    تست شده در فشار ۱۰ بار پوشش زیبا،
•    بادوام و یکنواخت رنگ  
•      قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی  
•     مقاوم در برابر خوردگی  
•     فشار کاری ۶ Bar
•      دارای رنگ کوره ای سفید
•      ترازبندی ۱۰۰% تمام پره های به دلیل تولید رباتیک   
•    قابلیت نصب انواع شیر ترموستاتی
ک

 

رادیاتور شوفاژ ایران رادیاتور شیراز 

نمایندگی شوفاژ رادیاتور حوله خشک کن در شیراز

 

مصرف کنندگان عزیز توجه داشته باشید پکیج رادیاتور را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.
جهت انتخاب صحیح پکیج رادیاتور متناسب با فضای مورد نظرتان، نقد و بررسی و اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با گروه تاسیساتی ژابیز تماس حاصل فرمایید .

 

نمایندگی شوفاژ حوله خشک کن در شیراز


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرام به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود در شيراز و سراسر استان فارس با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی رادیاتور حوله خشک کن بوتان در شیراز
مطلب بعدی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 60 سانتی متری

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x