دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی رادیاتور حوله خشک کن بوتان، ایران رادیاتور

شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 38380670 الی 77

نمایندگی رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل ترمو کالر TERMOCALOR

نمایندگی رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل ترمو کالر TERMOCALOR

رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور بصورت تمام دایکاست تولید می شوند به این معنی که هر پره از آنها بصورت یکپارچه توسط ریخته گری آلومینیوم در قالب تحت فشار ساخته می شوند.

رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل ترمو کالر

 

رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور، بصورت بلوک های 5 پره، 7 پره و 10 پره به بازار عرضه می شوند که در هنگام نصب باید توسط نصاب رادیاتور، مثلا با جمع کردن دو بلوک 5 پره ای و 10 پره ای، یک بلوک 15 پره ای ایجاد و نصب گردد و یا بلوک 5+7 پره با هم تشکیل بلوک 12 پره و دو تا 10 پره تشکیل بلوک 20 پره را بدهد.


رادیاتورهای ایران رادیاتور، در طی روند تولید، 3 مرحله تست فشار، 2 مرحله تست رنگ و پس از یک مرحله تست شعله، با بالاترین کیفیت بسته بندی و به بازار عرضه می شوند.
رادیاتور های آلومینیومی ایران رادیاتور با ویژگی های بازدهی گرمایش بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی ، سبکی و اشغال حداقل فضا با ظرافت طراحی ، در نزد متخصصین تاسیسات ساختمانی طرفداران زیادی دارد. هماهنگی مدل و رنگ رادیاتورها به گونه ای است که به محیط پیرامون خود زیبایی منحصربه فردی را می بخشد.

مدل های مختلف این رادیاتور ها در تمام مراحل تولید ، بر اساس استانداردهایISO 9001-2000 تحت کنترل شدید واحد کنترل کیفیت قرار دارند. پره های رادیاتور به صورت بلوک بندی ثابت 5، 7 و 10 پره ای با ظرفیت حرارتی مختلف مونتاژ می گردد ، که این امر موجب سهولت در مونتاژ و نصب رادیاتور می گردد.

 

رادیاتور شوفاژ ترمو کالر


کاربردها :
رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترمو جهت گرمایش ساختمان از طریق پکج یا موتورخانه مرکزی بوده و هر پره آن برای 2 متر مربع فضا کافی می باشد. (با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی)

 

ویژگی های رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل ترمو کالر 

 

مناسب برای استفاده در سیستم های گرمایشی غیر مستقیم و یا مدار بسته با آب داغ و بخار با فشار پایین
اینرسی حرارتی پایین برای پاسخ سریع به هر تنظیم کنترل
مقاوم در برابر خوردگی
اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم داخلی گرمایشی
قابلیت نصب انواع شیر ترموستاتیک
رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور در مدل های متنوع و برای استفاده در متراژهای مختلف تولید و عرضه می شوند.
از معروف ترین مدل های رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور می توان به مدل های اکو، کال، دوال، ترموکالر، کالری، درای، سولار و فایر اشاره کرد.
فشار کار کلیه مدل های رادياتورهای آلومينيومي تمام دايکاست ایران رادیاتور معادل 6 bar می باشد.

 

نمايندگي مجاز فروش انواع محصولات سرمايشي گرمايشي در شيراز و سراسر استان فارس 38380670 الی 77

نمایندگی فروش نصب شوفاژ رادیاتور ترمو کالر در شیراز

مصرف کنندگان عزیز توجه داشته باشید پکیج رادیاتور را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.
جهت انتخاب صحیح پکیج رادیاتور متناسب با فضای مورد نظرتان، نقد و بررسی و اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با گروه تاسیساتی ژابیز تماس حاصل فرمایید .


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرام به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود در شيراز و سراسر استان فارس با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل کال KAL در شیراز
مطلب بعدی نمایندگی رادیاتور ایران رادیاتور مدل اکو ECO در شیراز

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x