دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی رادیاتور حوله خشک کن بوتان، ایران رادیاتور

شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 38380670 الی 77

نمایندگی رادیاتور پنلی وایت White

نمایندگی رادیاتور پنلی وایت White

رادیاتور پنلی فولادی وایت (White) مطابق جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا طراحی و ساخته شده که از ضریب حرارت دهی بالایی بهره می برد.

 

رادیاتور پنلی فولادی وایت

 

رادیاتور وایت (White) از سری رادیاتور هایی که محصولی مشترک از دو کشور ترکیه  و ایران تولید و ارائه می گردد. و با استفاده از فناوری روز دنیا در کنار بهترین آلیاژ و متریال سبب افزایش سطح کیفیت رادیاتور شده و از ضریب حرارتی بالایی برخوردار می باشد. 
یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصول قابلیت و سازگاری با انواع پکیج های زمینی، دیواری می باشد به همین جهت بدون محدودیت می توان در ساختمان های مسکونی، اداری و یا ت
جاری نصب و اجرا نمود. و همچنین در اندازه های 60-80-100-120-140-160

رادیاتور پنلی فولادی وایت


 

نمایندگی فروش رادیاتور وایت 

استفاده از فناوری های منحصر بفرد و بکارگیری دانش فنی روز ایران و ترکیه، همچنین بهره مندی از متریال و آلیاژ درجه یک و مرغوب موجب افزایش ضریب حرارتی و کاهش مصرف انرژی رادیاتور وایت پن شده که می توان در فضاهای مختلف از این سری سیستم های حرارتی به منظور تامین هوایی گرم و مطبوع بهره مند شد. شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت رادیاتور می توانید با کارشناسان ما به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه تماس حاصل نمایید. 

 

رادیاتورپنلی وایت 


رادیاتور پنلی فولادی وایت مطابق جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا طراحی و ساخته شده که از ضریب حرارت دهی بالایی بهره می برد. ورق فولادی بکار رفته در بدنه دارای ضخامت 1.1 می باشد که از ضریب حرارت دهی بالایی بهره می برد، همچنین به دلیل دارا بودن پوشش رنگ یکنواخت و لایه ی ضخیم مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارند. 


رادیاتور پنلی وایت به نوعی طراحی شده که امکان استفاده از دو طرف پنل وجود دارد بنابراین می توان بنابه موقعیت و شرایط نصب از هر دو طرف پنل استفاده نمود. حجم آبگیری رادیاتور پنلی وایت بسیار کم بوده و در نتیجه بیشترین بازدهی را به همراه دارد و با کمترین میزان مصرف انرژی در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. گرید انرژی B، وزن کم، بازدهی مطلوب، استحکام و دوام بالا از ویژگی های این محصولات به شمار می آید.
•    این رادیاتور را می توانید همین حالا از فروشگاه تاسیساتی ژابیز سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.


ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی رادیاتور پنلی رایزن Rayzan در شیراز

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x