دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
نمایندگی تصفیه آب خانگی میدیا MIDEA در شیراز
admin

نمایندگی تصفیه آب خانگی میدیا MIDEA در شیراز

دستگاه تصفیه آب خانگی میدیا با دقت بالایی آب را تصفیه می کند. کیفیت بالای فیلترها و چینش قطعات برقی در این دستگاه علت اصلی دقت تصفیه بی نظیر آن است.

 

تصفیه آب خانگی میدیا

 

استفاده از ممبران با آخرین تکنولوژی از برند معروف جنرال الکتریک میدیا را از سایر دستگاه های موجود در بازار که در بسیاری از آنها از ممبران های تقلبی استفاده شده، متمایز می کند. همچنین سیستم شستشوی خودکار ممبران نیز روی این دستگاه نصب شده است که بعد از هر بار باز کردن شیر آب خروجی، قبل از اینکه آب به مبنع ذخیره وارد شود، ممبران را شستشو می دهد و این امر در سلامت آب خروجی تاثیر مثبت دارد. یکی دیگر از مزیت های میدیا طراحی کاور آن است که به زیبایی این امکان را فراهم می کند که از دستگاه به صورت روسینکی یا رومیزی نیز بتوان استفاده کرد.
شرکت میدیای چین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در سال 1999 اقدام به تاسیس بخشی مستقل در زمینه تولید و عرضه انواع دستگاه های تصفیه آب نموده است.
این شرکت با استفاده از غشاء اسمزیک اوریجینال ساخت جنرال الکتریک (GE) آمریکا، سیستم 6 مرحله ای را طراحی نموده است که قابلیت فیلترینگ و دفع تمام مواد مضر از جمله نیترات، فلزات سنگین، باکتری ها و سختی های معمول آب (کربنات کلسیم و کربنات منیزیم) که در بعضی نقاط ایران تا سطح 1000ppm بالا می رود و همچنین تمامی ذرات معلق تا قطر 1 میکرون را دارد و می تواند آب را تا 98% خالص نماید.
این سیستم همچنین دارای اتو فلاش می باشد که قبل از هر راه اندازی به صورت اتوماتیک غشاء اسمزیک (ممبرین) را شستشو می دهند.


فیلترهای تصفیه آب خانگی میدیا

 


فيلتر1: تصفيه فيزيکي، جداسازي ذرات معلق، رفع کدري آب،حذف ذرات ريز، ماسه و زنگار لوله هاي فرسوده.
فيلتر2: حذف مواد آلي،کلر،آلاينده هاي کلريدي(حلال ها و آفت کش ها)، بهبود طعم و کاهش بوي بد در آب آشاميدني.
فيلتر3: تکميل کننده مرحله 2 و گرفتن تعدادي فلزات سنگين.
فيلتر4: گرفتن سنگيني آب و گرفتن فلزات سنگين.
فيلتر5: تکميل کننده مرحله 2 و 3 بعد از مخزن نگه داري آب.
فيلتر6: بازگرداندن املاح مفيد به آب تصفيه شده .
مراحل فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب میدیا مدل MRO1644-5
1- فیلتر الیافی: از جنس پلی پروپیلن 5 میکرون با پوسته شفاف می باشد که گل و لای ، شن ، ماسه و سایر ذرات معلق در آب را حذف می نماید.
2- فیلتر کربن فعال : از جنس پوست نارگیل بوده و دارای قابلیت حذف کلر ، ترکیبات آلی ، مواد شیمیایی و بوی نامطبوع می باشد.
3- فیلتر کربن بلاک : از جنس پوست نارگیل بوده و دارای قابلیت حذف رنگ، بو، طعم ناشی از باقی مانده مواد شیمیایی، ترکیبات آلی و کلر در آب می باشد.
4- ممبرین یا غشای RO : از این فیلتر جهت حذف کلیه املاح مضر، سختی، نیترات، فلزات سنگین، آلودگی های میکروبی و شوری آب استفاده می گردد.
5- فیلتر کربن خطی : از جنس پوست نارگیل بوده و از آن جهت بهبود طعم، بو و مزه آب استفاده می گردد.
6- فیلتر پست مینرال : این فیلتر جهت اضافه کردن املاح و مواد معدنی موردنیاز بدن استفاده می گردد.

 

نمایندذگی فروش مجاز تصفیه آب خانگی در شیراز

 

ویژگی های اساسی دستگاه تصفیه آب میدیا


1-استفاده از دو عدد اورینگ برای آب بندی بهتر هوزینگ های پیش تصفیه و هوزینگ ممبران و استفاده از دو عدد اورینگ کوچک در داخل اتصالات فیتینگی برای نگهداری هر چه بهتر شلنگ و عدم نشتی آب یکی از نقاط قوت بسیار با اهمیت می باشد.

2-استفاده از اتوفلش برای شستشوی ممبرین، با هر بار روشن و خاموش شدن دستگاه برای حفظ کیفیت آب تصفیه شده و جلوگیری از افزایش بار میکروبی داخل ممبرین و افزایش طول عمر ممبرین یکی دیگر از نقاط قوت دستگاه تصفیه آب میدیا می باشد.

3-استفاده از فیلترهای بسیار بسیار با کیفیت که قابل رقابت با فیلترهای برندهای معتبر دنیا می باشد از دیگر نقاط قوت دستگاه تصفیه آب میدیا می باشد.

3-استفاده از متریال خوراکی برای ساخت قسمت های پلاستیکی و ظاهر بسیار زیبا و تم سفید آن نمای بسیار زیبایی را به آشپزخانه شما خواهد داد، و با دیدن و لمس کردن قطعات پلاستیکی به این قضیه پی خواهید برد.

4-کار کردن و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب میدیا به لطف آچارهای یدکی همراه دستگاه تصفیه آب میدیا که بسیار خوش دست و مقاوم هستند به راحتی صورت می پذیرد.

5-برای گرفتن ورودی آب از شیر پیسوال آب سرد، شرکت تصفیه آب میدیا قطعه ی (سه راهی با شیر) بسیار کاربردی را در داخل بسته بندی کارتن قطعات قرار داده که به راحتی بدون باز کردن شیر پیسوال بر روی آن بسته شده و به راحتی آب بند می شود.

دستگاه تصفیه آب میدیا مدل MRO1644-5
دستگاه تصفیه آب میدیا مدل MRO1644-5 با 6 مرحله تصفیه آب ، با تکنولوژی اسمز معکوس جهت نصب زیر سینک آشپزخانه طراحی شده است.
دستگاه تصفیه آب میدیا مدل MRO1644-5 دارای قابلیت تولید 285 لیتر در روز آب تصفیه شده می باشد و بدلیل داشتن پایه و طراحی مناسب، دارای قابلیت نصب برروی دیوار نیز است.

ویژگی های دستگاه تصفیه آب میدیا مدل MRO1644-5 
•    کم حجم و کارآمد
•    استفاده از قطعات با کیفیت
•    دارای مخزن 11 لیتری
•    پمپ بسیار کم صدا
•    دارای شیر اهرمی و شیر خودکار شستشوی ممبرین قبل از هر بار استفاده از دستگاه
•    مجهز به هوزینگ های دوبل اورینگ
دستگاه تصفیه آب میدیا زیر سینک آشپزخانه نصب می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نمایندگی تصفیه آب خانگی رویال royal در شیراز
مطلب بعدی نمایندگی تصفیه آب خانگی کریستال در شیراز
Print
703 رتبه بندی این مطلب:
5.0

x


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


اردکان (سپیدان) – مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - گراش - استهبان - کوار - زرقان - فسا- لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت (حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند -

فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اقلید - ممسنی (نورآباد ) -کوه چنار ( قائمیه )

 

 09175956590