دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

فروش، تعمیرات، خدمات شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 77-38380670

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل  ol 28ff در شیراز

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل ol 28ff در شیراز

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل، آب گرم مورد نیاز برای رادیاتورها (شوفاژها) را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری  نسبت به آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژخانه مرکزی مزایای بسیاری دارد. پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن نا محسوس است.

 

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مدل ol 28ff

 

روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. از دیگر مزایای استفاده از پکیج، اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.


دیگر برند های پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور کلیک کنید 


پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی می باشند.

در پکیج ایران رادیاتور دو مبدل یا مونوترمیک از دو نوع مبدل ساخته می شوند، که شامل : مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger) و مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger) می باشند.

در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک ( BITHERMIC) ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل ( Double Gas Water Heat Exchanger) بوده و همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد. ساختار این پکیج ها به گونه ای می باشد که آبگرم مصرفی (بهداشتی) و همچنین آب سیستم گرمایش، هر دو بر اثر تماس مستقیم با شعله مشعل ( Burner ) گرم می شوند.


در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک ( MONOTHERMIC )، از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی. پکیج های دو مبدل بجهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد،تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد.

پکیج‌های فن دار پکیج هایی هستند که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است.
تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.

 

 تماس با کارشناسان ایران رادیاتور 38380670 الی77

 

جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب آسان انواع پکیج ایران رادیاتور شامل شیرآلات و اتصالات مربوط به نصب در زمان سفارش خرید پکیج شوفاژ دیواری در شرکت گروه تاسیساتی ژابیز امکان پذیر است.

 

  دریافت کاتالوک  نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مدل ol 28 ff در شیراز

ویژگی های پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل ol 28 ff

 

پکیج های دیواری ol28ff براساس استاندارد EN 483 طراحی و ساخته شده اند. این پکیج ها برای مکان هایی که فقط به گرمایش نیاز دارند، طراحی گردیده است. این پکیج ها بواسطه قیمت پایین تر، سادگی اجزا و سهولت در تعمیر و نگهداری برای مکانهایی که فقط به گرمایش نیاز دارند، انتخاب مناسب تری است بطور کلی مزیت این پکیج دیواری ol28ff به شرح ذیل می باشد:


مناسب برای مکانهایی که فقط به گرمایش نیاز دارند 
راندمان بالا و در نتیجه کاهش مصرف انرژی
قابلیت جایگزینی با سیستم موتور خانه های مرکزی 
حجم بسیار کم و قابلیت نصب نصب در نقاط مختلف 
تعمیرات سریع و آسان
برد الکترونیک هوشمند
عیب یابی اتوماتیک
قابلیت افزایش توان توسط افزودن تعداد پکیج در صورت نیاز
قابلیت نصب منبع آبگرم مصرفی با استفاده از شیر سه راهه 

گروه تاسیساتی ژابیز با استفاده از کادر متخصص و حرفه ای خود آماده ارائه خدمات مشاوره و تعمیر سرویس انواع پکیج و رادیاتور در تمامی ساعات شبانه روز و در کمترین زمان می باشد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرام به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود در شيراز و سراسر استان فارس با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی پکیج شوفاژ ایران رادیاتور مدل ol 24ff در شیراز
مطلب بعدی پکیج ایران رادیاتور مدل ol 36ff در شیراز

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در زمینه های فروش ،نصب، خدمات، تعمیرات و قطعات در شیراز و سراسر استان فارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
جهت تماس با کارشناسان 38380670 الی 77

اردکان (سپيدان)– مرودشت -جهرم -شهر جديد صدرا -کازرون -فسا -داراب -فيروزآباد -آباده -لارستان( لار) -ممسني (نورآباد) -ني ريز -اقليد -گراش -استهبان -کوار -زرقان -لامرد -کوه چنار(قائميه) -خرم بيد(صفاشهر) -کنار تخته -سروستان -بوانات -خرامه -زرين دشت(داراب) -کامفيروز-سعادت شهر -فراشبند -فيروزآباد -ارسنجان -اقليد -اوز -خنج -مهر
مشاوره رايگان ، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.