دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی پکیج بوتان شیراز

کد نمایندگی فروش بوتان 1004677، کد نمایندگی نصب، تعمیرات بوتان 5005049  

شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 77- 38380670  تعمیرات، خدمات بوتان

نصب و راه اندازی پکیج بوتان مدل پرلا پرو فن دار

نصب و راه اندازی پکیج بوتان مدل پرلا پرو فن دار

مجموعه سرویسکاران ژابیز (در خصوص نصب، تعمیر و سرویس پکیج رادیاتور) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر شیراز با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

روشن کردن پکيج شوفاژ بوتان مدل پرلا پرو 

 

برای روشن کردن دستگاه پکیج شوفاز پرلا پرو مراحل زیر را انجام دهید :     

 

صفحه نمایش راه اندازی پکیج پرلا پرو فن دار

 

1- دسته انتخاب وضعیت (3) را روی وضعیت قطع موقت/ راه انذدازی مجدد قرار دهید.

2- دو شاخه دستگاه را به پریز برق وصل کنید. و سپس دسته انتخاب وضعیت (3) را با توجه به فصل روی وضعیت تابستانی یا وضعیت زمستانی قرار دهید.

*** بیش از انتخاب هر یک از این وضعیت ها حتما موارد زیر را کنترل کنید :

* اگر می خواهید وضعیت تابستانی را انتخاب کنید ابتدا از بسته بودن شیر رفت و برگشت مدار گرمایش رادیاتور ها مطمئن شوید.

اگر می خواهید وضعیت زمستانی را انتخاب کنید ابتدا از باز بودن شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش رادیاتور ها مطمئن شوید.

 

وضعیت تابستانه زمستانه پکیج پرلا پرو

 

وضعیت تابستانی پکیج :

پس از انتخاب دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی (4) را روی درجه حرارت دلخواه تنظیم نمائید. اکنون با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، مشعل روشن شده و با بستن آن، مشعل خاموش می شود. در صورت باز بودن شیر آب گرم مصرفی، ضمن ظاهر شدن علامت دوش حمام بر روی نمایشگر دیجیتال، علامت (-) روی نمایشگر ظاهر می شود.

وضعیت زمستانی پکیج:

پس از انتخاب وضعیت زمستانی در صورت مجهز بودن محل استفاده از پکیج شوفاژ دیواری به ترموستات اتاقی، آن را روی درجه حرارت دلخواه مثلا 20 درجه تنظیم نمائید سپس دسته انتخاب وضعیت و تنظیم دمای مدار گرمایش (3) و دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی (4) را روی درجه حرارت مورد نظر قرار دهید. مشعل روشن می شود و با رسیدن به دمای تنظیم شده به طور خودکار خاموش می شود ولی در صورت پایین آمدن دما مجددا روشن می شود تا دمای آب رادیاتورها را ثابت نگه دارد. با انتخاب وضعیت زمستانی، ضمن ظاهر شدن علامت وضعیت زمستانی بر روی نمایشگر دیجیتال ،دمای مدار گرمایش نیر بر روی نمایشگر قابل مشاده می باشد.

 

جهت تماس با کارشناسان بوتان 3380670 الی 77

 

 

پکيج شوفاژ دیواری بوتان مدل پرلا پرو PERLA PRO RSI

نمایندگی پکیج بوتان مدل پرلا پرو فن دار در شیراز

دریافت کاتالوگ پرلاپرو  

 

توصیه های ایمنی و نگهداری پکيج شوفاژ بوتان مدل پرلا پرو 

 

هر چند وقت یکبار از روی نمایشگر فشار(1)، فشار آب مدار گرمایش را بررسی نمایید. این فشار همواره باید در محدوده مجاز bar 1-1/5 قرار گرفته باشد.

چنانچه احتمال کاهش دمای هوا تا کمتر از 5 درجه سانتیگرارد وجود داشته باشد دو شاخه دستگاه را از پریز برق نکشید و شیر گاز را نبندید زیرا در غیر اینصورت، سیستم ضد یخ دستگاه از کار می افتد .

توصیه می شود با سرویس سالیانه پکیج شوفاژ توسط سرویسکار مجاز، از عملکرد صحیح، کارکرد بهینه و افزایش طول عمر دستگاه اطمینان حاصل نمائید.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که امکان ته نشین شدن رسوب آب در آن حداقل است. با این حال در مناطق دارای املاح زیاد آب رعایت نکات زیر دوام دستگاه را در برابر رسوب آب بیشتر می کند:

در مواقعی که به آب گرم با درجه حرارت بالا نیاز ندارید بهتر است به وسیله دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی (4) دمای آن را در پایین ترین درجه ممکن نگه دارید.

یک بار درسال از سرویسکار مجاز بخواهید پکیج شوفاژ را بازدید و در صورت نیاز آن را رسوب گیری و سرویس کند.

از سرویسکار مجاز بخواهید تا در مسیر ورود آب به پکیج شوفاژ یک دستگاه سختی گیر نصب نماید.

در صورت کاهش مداوم فشار پکیج دیواری، جهت جلوگیری از آسیب های جدی به محصول، حتما با مرکز خدمات پس از فروش بوتان یا سرویسکار تماس بگیرید.

اگردستگاه به تعمیر نیاز داشت با مرکز خدمات پس از فروش تماس گرفته تا در اسرع وقت با استفاده از قطعات یدکی استاندارد نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نماید.

اگر به مدت طولانی از دستگاه خود استفاده نمی کنید دستگاه را خاموش نمایید.

توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسان برق، از محافظ برق مورد تایید شرکت بوتان استفاده نمایید.

 

چگونه می توان پکیج بوتان را سرویس کرد


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 38380670 الی77

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرام به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش: 09175956590   
آدرس: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی پکیج بوتان مدل پرلا پرو 32 فن دار perla pro 32rsi در شیراز
مطلب بعدی نمایندگی پکيج بوتان مدل پرلا پرو 24 ،28 فن دار Perla pro Rsi در شیراز

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی رسمی پکیج بوتان در زمینه های فروش، نصب، خدمات، تعمیرات و قطعات در انواع مدل های مختلف پکیج شوفاژ در شیراز و سراسر استان فارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است

 جهت تماس با کارشناسان بوتان 38380670 الی 77

اردکان (سپيدان)– مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا -کازرون -فسا -داراب -فيروزآباد -آباده -لارستان( لار) -ممسني (نورآباد) -ني ريز -اقليد -گراش -استهبان -کوار -زرقان -لامرد -کوه چنار(قائميه) -خرم بيد(صفاشهر) -کنار تخته -سروستان -بوانات -خرامه -زرين دشت(داراب) -کامفيروز-سعادت شهر -فراشبند -فيروزآباد -ارسنجان -اقليد -اوز -خنج -مهر
مشاوره رايگان، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.