دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری در شیراز 77-38380670

 

فروش بوتان، فروش ایران رادیاتور، تعمیرات پکیج دیواری

 

برای دیدن محصولات مربوطه بر روی فلش پکیج دیواری کلیک نمایید  

admin
/ دسته ها: مقاله

آموزش کار کردن با پکیج دیواری

گرم نگه داشتن خانه در طول ماه های سرد زمستان نیازمند یک سیستم قابل اعتماد است رادیاتور شوفاژ روشی رایج برای گرم کردن خانه در ماه های سرد زمستان است.

آموزش کار با پکیج دیواری

چه پکیج شما نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد، یا قصد نصب یک سیستم پکیج شوفاژ دیواری جدید را دارید، متخصصان پکیج شوفاژ ژابیز در هر زمانی می توانند به شما ارائه خدمات دهند .

قطعات تشکیل دهنده پکیج دیواری

پکیج دیواری چگونه کار می کنند؟


دو نوع اصلی از سیستم های پکیج شوفاژ وجود دارد که یک متخصص می تواند نصب کند. اینها بخاری های تابشی یا آب/بخار هستند. به طور کلی، خانه های جدیدتر از گرمای تابشی استفاده می کنند، در حالی که خانه های قدیمی دارای بخاری آب/بخار هستند
متخصصان با تجربه ما به شما می توانند کمک کنند تصمیم بگیرید که چه نوع رادیاتور شوفاژِی برای نیازهای خانه شما مناسب است.
رادیاتور شوفاژ که با آب کار کند با یک منبع گرما، مثل پکیج ترکیب می شود. هنگامی که پکیج روشن می شود، بخار تولید می کند که از طریق یک سری لوله هدایت می شود. این لوله‌ها به رادیاتورهایی منتهی می‌شوند که به خانه گرمایش می دهند و گرما را از خود خارج می‌کنند. رادیاتورها معمولاً در قرنیزها قرار می گیرند یا در زیر زمین های بتنی نصب می شوند.

نحوه راه اندازی پکیج دیواری

 

پکیج دیواری


نصب، نگهداری و تعمیر سیستم پکیج شوفاژ همگی توسط کارشناسان پکیج رادیاتور ژابیزانجام می شود. مهم نیست که چه مدل یا مدلی از سیستم دارید. ما می توانیم تمام نیازهای پکیج رادیاتور شما را برطرف کنیم. 
با کارشناسان متخصص ما در هر ساعاتی از روز با شماره 09175956590 یا 77-38380670 تماس بگیرید تا سیستم شما را جهت نصب خدمات تعمیر بررسی کنند، و اگر می خواهید قرار ملاقات خود را به صورت تلفنی هم می توانید تعیین کنید.

ادرس :شیراز بلوار سرباز خیابان شهید اعتمادی جنب بهزیستی 
 

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x