دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری در شیراز 77-38380670

 

فروش بوتان، فروش ایران رادیاتور، تعمیرات پکیج دیواری

 

برای دیدن محصولات مربوطه بر روی فلش پکیج دیواری کلیک نمایید  

admin
/ دسته ها: مقاله

بهترین تهویه مطبوع اسپلیت

آیا به دنبال کولرهای گازی اسپلیت از برندهای مختلف موجود در بازار هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین سیستم تهویه مطبوع سیستم اسپلیت را با راهنمای کارشناسان، خرید مفید و انتخابی خوب کنید.


بهترین تهویه مطبوع سیستم اسپلیت

 

اسپلیت یک راه کارآمد و مقیاس پذیر برای افزودن سرمایش یا گرمایش به اتاق های خاص یک خانه است. همچنین به عنوان تهویه مطبوع و هیترهای اسپلیت بدون داکت شناخته می شود، آنها از یک یا چند واحد داخلی دیواری، زمینی یا سقفی متصل به یک کمپرسور بیرونی تشکیل شده اند. نصب آنها راحت تر از یک سیستم مجرای کامل، کارآمدتر از واحدهای پنجره ای یا تهویه مطبوع مرکزی است، و اغلب به عنوان مکملی برای تجهیزات گرمایشی و سرمایشی موجود شما منطقی هستند.
 

بهترین اسپلیت


کارشناسان فروش تهویه مطبوع سیستم اسپلیت با بهترین قیمت ها در بازار محصولی با بهترین کیفیت به شما عرضه خواهند داشت. نمایندگی فروش تهویه مطبوع سیستم اسپلیت به عنوان بهترین انتخاب خود انتخاب کرده اید.
تیم های فروش به طور مستقل بهترین محصولات را بر اساس تجزیه و تحلیل داده های گسترده تحقیق، بررسی و توصیه می کنند. روی پیوند محصول
نمایندگی فروش اسپلیت شیراز کلیک کنید، تا از خریدهای واجد شرایط تخفیف دریافت کنید.

دنبال کولرهای گازی اسپلیت از برندهای مختلف موجود در بازار مانند گری،تراست،الجی،ایران رادیاتورو ایوولی هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین سیستم تهویه مطبوع سیستم اسپلیت را با راهنمای کارشناسان خرید مفید و انتخابی خوب کنید.

 

اسپلیت


مزایای یک سیستم اسپلیت
اسپلیت ها به عنوان مقاوم سازی در ساخت و سازهای موجود محبوب هستند، به دلیلی که اتفاقا منبع بزرگ دیگری برای کارایی آنها است: آنها به کار مجرای پرهزینه نیاز ندارند. این بدان معناست که نصب آنها بسیار ساده تر از سیستم تهویه مطبوع کانالی سنتی است، و همچنین می توانند هوای مطبوع بیشتری را که تولید می کنند، ارائه دهند
یکی دیگر از عوامل جذاب در مورد اسپلیت، انعطاف پذیری زیاد در اندازه سیستم مطابق با نیازهای شما است. این سیستم از دو نوع واحد تشکیل شده است: یک کندانسور در فضای باز و واحدهای داخلی تحویل دهنده هوا با کنترل جداگانه
. واحدهای داخلی بسته به نیاز اتاق از نظر اندازه متفاوت هستند و معمولاً بر روی دیوار اتاق نصب می‌شوند 
. برخی از واحدهای داخلی را نیز می توان روی زمین نصب کرد یا داخل سقف قرار داد. 
. یونیت خارجی می تواند به اندازه یک چمدان کوچک باشد، اما هر چه تعداد واحدهای داخلی بیشتر باشد، واحد خارجی برای پشتیبانی از آنها باید بزرگتر باشد.

اسپلیت ها کنترل زیادی را نیز ارائه می دهند، فراتر از توانایی آنها برای برنامه ریزی مانند یک ترموستات معمولی. بهترین مدل‌ها می‌توانند زمانی که شخصی در اتاق است  بر اساس آن دما را تنظیم کنند و سپس می‌توانند هوا را بر اساس ترجیحات شما از دور یا به سمت شما هدایت کنند. در بعضی مدل‌ها شامل یک کنترل از راه دور بی‌سیم و/یا یک کنترل‌کننده دیواری بی‌سیم هستند و بسیاری از آن‌ها را می‌توان از طریق تلفن هوشمند کنترل کرد.

 

بهترین تهویه مطبوع سیستم اسپلیت
 

اسپلیت‌ها می‌توانند به عنوان سیستم اصلی یک فضای کوچک در آب و هوای معتدل کار کنند، اما اغلب برای اتاق‌هایی ایده‌آل هستند که سیستم گرمایش و سرمایش ندارند مانند زیرزمین کامل اتاق زیر شیروانی یا کارگاه گاراژ،اداره ها مساجدو غیره . آنها همچنین می توانند تهویه مطبوع را به یک منطقه پر رفت و آمد مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن یا حتی اتاقی اضافه کنند که فقط ممکن است کمی کنترل دمای اضافی مانند مهد کودک بخواهید. برای برخی از خانه‌ها، چند واحد داخلی با موقعیت مناسب می‌توانند نیازهای گرمایشی و سرمایشی را در بیشتر سال برطرف کنند.اسپلیت ها در اتاق هایی که از بقیه سیستم گرمایش خانه دور هستند نیز منطقی است.

جهت سفارش محصول و مشاوره رایگان 09175956588

شیراز بلوار سرباز-خیابان شهید اعتمادی جنب بهزیستی
 

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x