دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

بهترین مدل پکیج شوفاژ دیواری بوتان

پکیج دیواری بوتان از سری تجهیزات گرمایشی ساختمان می باشد. پکیج های دیواری جهت تأمین گرما و آب گرم مصرفی مورد نیاز ساکنین در واحدهای اداری و منازل مسکونی به دلیل اشغال فضای کم، مصرف بهینه سوخت و انرژی، تامین آب گرم یکنواخت و فوری مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته و جایگزین موتورخانه های قدیمی شده است.

 

بهترین مدل پکیج دیواری بوتان


شرکت بوتان با رعایت استاندارد های ملی و بین المللی و همچنین استفاده از فن آوری های نوین با توجه به نیاز بازار پکیج دیواری هایی با طراحی خاص و قطعات با کیفیت تولید و به بازار عرضه می نماید. 
چند مدل از جدیدترین و پر فروش ترین پکیج های دیواری بوتان

پکیج دیواری بوتان مدل پارما PARMA
پکیج دیواری مدل پارما در ظرفیت های 22000 دارای سیستم احتراق بسته بدون فن و 24000 فن دار از جدیدترین پکیج های بوتان می باشند. این پکیج ها دارای دو مبدل حرارت گرمایشی بوده و با کمترین میزان رسوب گیری و سیستم احتراق بسته دارای کارکرد با کمترین فشار آب می باشند و بدون نوسان دما، آب گرم مصرفی فوری، دائم و فراوان برای ساکنین تأمین می نماید . پکیج دیواری پارما دارای مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار می باشد و قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی را دارد. سیستم ضد گریپاژ و شیر سه طرفه، سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق، سیستم محافظت دستگاه در برابر یخ زدگی از ویژگی های پکیج دیواری بوتان مدل پارما می باشد.
از ویژگی های پکیج پارما بوتان :
•    دارای دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی
•    محفظه احتراق بسته
•    قابلیت استفاده برای واحد های تا 210 متر مربع
•    مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی
•    هیدرولیک ست پلیمری، افزایش طول عمر و دوام دستگاه
•    فن آوری توربولاتور، مقاوم در برابر رسوب و املاح آب
•    انتقال حرارت بیشتر به واسطه تعداد فین بیشتر در مبدل اصلی
•    سطح شعله یکنواخت با طراحی جدید در ساخت برنر مشعل
•    مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار
•    کارکرد با کمترین فشار آب
•    سیستم عیب یاب الکترونیکی
•    سیستم ضد یخ زدگی
•    سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه
•    سیستم بای پس خودکار
•    راندمان بالا، برابر با 93

 

بهترین مدل پکیج بوتان

 

پکیج بوتان مدل پرلا پرو
مدل پرلا پرو از جدیدترین پکیج دیواری های شرکت بوتان می باشد. پکیج دیواری پرلا پرو در ظرفیت های 24000 ، 28000 ، 32000 دارای محفظه احتراق بسته و فن دار با بالاترین راندمان تولید و ارائه می گردد. این پکیج های دیواری دارای دو مبدل حرارتی با کمترین میزان رسوب گیری جهت تأمین آب گرم مصرفی و بهداشتی مورد نیاز ساکنین کاربرد گسترده ای دارد.
پکیج دیواری بوتان مدل پرولا پرو دارای مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار به همرا سیستم آیونایز حفاظت از شعله، همچنین دارای قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی و حسگر دمای محیط بیرونی دارا می باشد.

بهترین پکیج پرلا پرو 24 دارای دو مبدل می باشد. در این نوع پکیج دیواری از دو نوع مبدل استفاده می شود ، مبدل اصلی (Gas water heat wxchanger ) و مبدل صفحه ای (Water Heat exchanger) . برای تامین گرمایش ساختمان از مبدل اصلی استفاده می شود . طرز کار پکیج دو مبدله به این صورت است که پمپ دستگاه فعال بوده و با گردش آب در مبدل اصلی گرمایش تامین می گردد.
در حالت آبگرم مصرفی پمپ دستگاه مجددا فعال شده و با گردش آب شهر بهداشتی در مبدل صفحه ای ثانویه آبگرم مصرفی را تامین می کند.مبدل ثانویه با قرار گیری آب سرد مصرفی در مجاور آبگرمی که توسط مبدل اصلی ایجاد شده آبگرم مصرفی را تحویل می دهد. رسوب آب در داخل مبدل اصلی دستگاه پکیج مهمترین علت فرسایش دستگاه پکیج است که در پکیج های دو مبدل به دلیل عدم عبور مستقیم آب سرد ورودی از این مبدل، این میزان رسوب گذاری آب به شدت کاهش می یابد.

بهترین مدل پکیج بوتان

نمایندگی فروش بهترین پکیج بوتان 

پکیج دیواری بوتان مدل پاویا PAVIA
پکیج دیواری پاویا در ظرفیت 24000 کیلو وات در دو مدل فن دار و بدون فن مجهز به سیستم عیب یاب دیجیتال از جدیدترین پکیج دیواری های شرکت بوتان می باشد. پکیج دیواری بوتان مدل پاویا دارای دو مبدل حراراتی جهت تأمین گرمایش و آب گرم با کمترین میزان رسوب گیری و تنظیم خودکار جریان گاز ، آب مصرفی بدون نوسان دما را در اختیار شما قرار می دهد. سیستم ضد گریپاژ و شیر سه طرفه، سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق، سیستم محافظت دستگاه در برابر یخ زدگی از ویژگی های پکیج بوتان مدل پاویا می باشد. پکیج دیواری پاویا دارای 90% راندمان و بازدهی حرارتی می باشد همچنین قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی را دارد.
پکیج پاویا دارای دومبدل می باشد
در این نوع پکیج دیواری از دو نوع مبدل استفاده می شود ، مبدل اصلی (Gas water heat wxchanger ) و مبدل صفحه ای (Water Heat exchanger) . برای تامین گرمایش ساختمان از مبدل اصلی استفاده می شود . طرز کار پکیج دو مبدله به این صورت است که پمپ دستگاه فعال بوده و با گردش آب در مبدل اصلی گرمایش تامین می گردد. در حالت آبگرم مصرفی پمپ دستگاه مجددا فعال شده و با گردش آب شهر بهداشتی در مبدل صفحه ای ثانویه آبگرم مصرفی را تامین می کند.مبدل ثانویه با قرار گیری آب سرد مصرفی در مجاور آبگرمی که توسط مبدل اصلی ایجاد شده آبگرم مصرفی را تحویل می دهد. با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد ، تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج دیواری تک مبدل اتفاق می افتد. رسوب آب در داخل مبدل اصلی دستگاه مهمترین علت فرسایش دستگاه است که در پکیج های دو مبدل به دلیل عدم عبور مستقیم آب سرد ورودی از این مبدل، این میزان رسوب گذاری آب به شدت کاهش می یابد.
پکیج بوتان مدل پاویا از نوع فن دار می باشد
پکیج ها به دو دسته فن دار و بدون فن تقسیم می شوند. پکیج بدون فن به پکیجی گفته می شود که دود حاصل از احتراق به وسیله مکش طبیعی به بیرون هدایت می شود. این مکش طبیعی حاصل از ارتفاع دودکش است. این پکیج ها در داخل ساختمان نصب می شوند و قطر دودکش پکیج بدون فن 15 سانتیمتر است و ارتفاع دودکش باید حداقل 3 متر باشد. دودکش این نوع دستگاه ها باید مستقیم با هوای آزاد ارتباط داشته باشد. بدلیل نداشتن فن ، صدای کمتری نسبت به مدل های فن دار دارند .در پکیج های بدون فن ، دستگاه هوای مورد نیاز را از محیط منزل می گیرد که باعث ایجاد علائم ناشی از کمبود اکسیژن می گردد.
پکیج فن دار به پکیجی گفته می شود که دود حاصل از احتراق به وسیله فن دستگاه از طریق دودکش به بیرون هدایت می شود. در بالای این دستگاه ها قطعه ای موجود است که برای ورود هوای تازه و خروج دود و بخارات حاصل از احتراق طراحی شده است ، که اصطلاحا به آن فلنج فن می گویند. قطر خارجی فلنج که 10 سانتیمتر است محل ورود اکسیژن به دستگاه و قطر داخلی آن که 6 سانتیمتر می باشد محل خروج بخارات حاصل از احتراق است.

 

بهترین فروش پکیج بوتان 

 

پکیج دیواری بوتان مدل ورنا - VERONA
پکیج دیواری ورونا ظرفیت 24 دارای محظفه احتراق بسته و از نوع فن دار، که از جدیدترین پکیج تولیدی گروه صنعتی بوتان می باشند. این پکیج دیواری مجهز به سیستم نمایشگر دیجیتال جهت نمایش وضعیت دستگاه است. پکیج دیواری بوتان مدل ورونا دارای دو مبدل حرارتی جهت تامین آب درجریان مدار گرمایشی و آب گرم مصرفی مورد نیاز ساکنین می باشد. پکیج ورنا دارای سیستم کنترل احتراق فعال و کنترل جریان گاز مصرفی بوده و آب گرم مورد نیاز را بدون نوسان دما و فشار تأمین می نماید. این پکیج ها مجهز به سیستم ضد گریپاژ و شیر سه طرفه، سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق، سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب در مدار گرمایش، سیستم محافظت دستگاه در برابر یخ زدگی می باشند.
ویژگی های پکیج بوتان مدل ورونا :
با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی، قابل استفاده برای واحدهای تا ۲۱۰ مترمربع آب گرم فوری، دائم و فراوان

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی خصوصیات انتخاب بهتر در خرید پکیج بوتان و ایران رادیاتور
مطلب بعدی کدهای عیب یابی خطای بوتان مدل پرلا و پرلا پرو

x