دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

چرا پکیج دیواری صدا می‌دهد ؟

عواملی که برای تشخیص علت صدای زیاد پکیج ایساتیس، علت صدای بلند پکیج ایران رادیاتور و علت صدای زوزه پکیج دیواری بوتان باید بررسی شوند


چرا پکیج صدا می‌دهد؟

 

پاسخ‌های متعددی را ممکن است هنگام پرسش چرا پکیج صدا می‌ دهد وجود داشته باشد. اما عمده ترین عواملی که برای تشخیص علت صدای زیاد پکیج ایساتیس، علت صدای بلند پکیج ایران رادیاتور و علت صدای زوزه پکیج دیواری بوتان باید بررسی شوند عوامل زیر می‌باشند: 
•    ناصاف بودن محل نصب پکیج: یکی از علل صدا دادن پکیج می‌تواند به خاطر ناصاف بودن محل نصب پکیج باشد و همچنین ممکن است قاب پکیج خم شده باشد و باعث چسبیدن به بدنه شود و سر و صدا ایجادکند.
•    خرابی سوپاپ‌ها: خرابی سوپاپ‌ها می‌تواند علت صدا دادن پکیج باشد، که حتما باید سالم بودن سوپاپ ها و اوررینگ ها توسط یک تعمیرکار حرفه ای چک شود.
•    خرابی فن پکیج: گاهی اوقات صدای فن ممکن است بسیار آزار دهنده باشد، زیرا فن وظیفه ی مکش هوای گرم و دودها را به سمت دودکش دارد و ممکن است به دلیل سنگینی و وجود ناخالصی در اثر دوده گذاری ها کثیف شده باشد که باید فن و پروانه را کاملا تمیز کنید و چک کنید که فن محکم در جای خودش قرار گرفته باشد و بهتر است عایق صوتی فن هم مورد بررسی قرارگیرد.

 

   رسوب گرفتگی مبدل اصلی پکیج: رسوب گرفتگی در این قسمت ممکن است موجب صدا دادن پکیج شود زیرا مبدل اصلی پکیج که از لوله های مارپیچ تشکیل شده به وسیله شعله گرم می‌شوند و وظیفه ی تامین آب گرم را بر عهده دارند و ممکن است رسوب بگیرند، برای رفع این مشکل باید مبدل را چک کنید و فشار ورودی و خروجی آب را اندازه بگیرید، در صورت وجود تفاوت باید مبدل را تعویض کنید و یا آن را رسوب زدایی کنید، که نیاز به دستگاه مخصوصی به نام پاورفلو power flow دارید که اصولا تعمیرکاران حرفه ای این وسیله را دارند و توصیه می‌کنیم که حتما از یک متخصص مجرب و حرفه ای کمک بگیرید، تا از صدا دادن پکیج جلوگیری کنید.
•    عدم هواگیری پکیج: وجود هوا در مدار می‌تواند علت صدا دادن پکیج باشد که برای حل این مشکل باید مدار هواگیری شود، برای این کار نیاز است که آب مدار گرمایش با آچار هواگیری شود و سپس محلول های inhibitor یا additive را باید اضافه کنید.
•    کم فشار بودن آب ورودی پکیج: در برخی مواقع کم بودن فشار آب و بالا بودن شعله در پکیج می‌تواند علت صدا دادن پکیج باشد، مخصوصا برای آب گرم مصرفی این مشکل شایع تر است.
•    ایرادات لوله کشی نامناسب: بسیاری از تکنسین های تعمیر پکیج عقیده دارند که مهمترین علت صدای تق تق در پکیج، لوله کشی نامناسب است. اینجاست که باید حتما برای لوله کشی رادیاتورهای پکیج از افراد
متخصص و حرفه ای کمک بگیرید. زمانی که مسیر لوله کشی درست نباشد و لوله ها دارای قطر کم و باریک باشند، به پکیج فشار وارد می‌شود و لوله ها چون امکان انبساط و انقباض ندارند سر و صدا ایجاد می‌کنند. راه حل این مشکل این است که با عایق و یا نمد لوله ها را مهار کنید تا صدا از بین برود.
•    بیش از حد سرد بودن آب ورودی پکیج: گاهی اوقات در زمستان ممکن است آب با شدت سرمای زیادی وارد دستگاه شود و به علت گرم بودن محیط داخلی پکیج و بخاطر نوسانات دمایی سر و صدا ایجاد کند. پس حتما از متعادل بودن دمای آب ورودی پکیج اطمینان حاصل کنید

 

چرا پکیج دیواری صدا می‌دهد؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای
مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی تصفیه آب سافت واتر
مطلب بعدی کدهای خطای بوتان مدل CV سی وی

x