دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

فروش، تعمیرات، خدمات شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 77-38380670

نمایندگی پکیج سونیه دوال در شیراز
admin

نمایندگی پکیج سونیه دوال در شیراز

پکیج دیواری سونیه دوال علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان فراهم می‌کند. استفاده از پکیج دیواری سونیه دوال به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد. پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست.

 

 پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال

 

روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. از دیگر مزایای استفاده از پکیج های سونیه دوال ، اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.
 پکیج های سونیه دوال دارای دو مبدل حرارتی جهت تامین آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی بطور جداگانه می باشد. مدلهای فن دار دارای محفظه احتراق بسته بوده که برای ساختمان هایی که محل نصب پکیج دیواری در بالکن در نظر گرفته شده است مناسب می باشد. کلیه مدل های پکیج گرمایی دیواری سونیه دوال دارای نمایشگر LCD با قابلیت هایی همچون منوی پیشرفته تنظیمات، کد های خطاهای متعدد قابل روئیت در صفحه نمایش، منوی تست برای راه اندازی سریع و مطمئن و سهولت در استفاده بدلیل دسترسی به تمام اطلاعات از طریق صفحه نمایش می باشد.

 

نمايندگي مجاز فروش انواع محصولات پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور در شيراز و سراسر استان فارس

 

سونیه دوال از مکانیزم کاملا جدید و اختصاصی به نام eBus  در پکیج های غیر چگالشی خود استفاده نموده که امکانات فراوانی از جمله ترموستات کنترل تدریجی، همخوانی با سنسور های دمای محیطی، کنترل تدریجی شعله جهت تنظیم منحنی مدار شوفاژ و کنترل همزمان تمامی قسمت های دستگاه را برای آسایش هر چه بیشتر کاربر به ارمغان می آورد. ویژگی هایی همچون وارم استارت (تامین آبگرم بدون تاخیر) قطعات هیدرولیکی و شیر سه طرفه جدید، سنسور ایمنی جدید در دودکش و کنترلر های دوگانه حرارتی از خصوصیات افزوده مدل تیما فست ThemFast می باشد. پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد

.پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد. ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایق بندی مشخص می شود، 

 


 انواع پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال


مدل های مختلف را مشاهده نمایید. پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال 30000 مدلF30E تیما فاست دو مبدل فن دار، پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال 30000 مدل C30E مخزن دار ایزوتوین دو مبدل فن دار، پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال 30000 مدلF30E مخزن دار ایزوتوین دو مبدل فن دار، مناسب برای فضاهای 200 تا 220 متر مربع می باشد، پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال 25000 مدلC25E تیما کلاسیک دو مبدل فن دار، مناسب برای فضاهای160 متر مربع می باشد.


ویژگی های پکیج دیواری سونیه دوال


آب گرم بهداشتی فراوان با دمای ثابت
مجهز به سیستم عیب یابی الکترونی
مبدل ثانویه از جنس استیل
دازای برچسب دمای پایین (برچسب های دمای BASSE)
دسترسی کامل به تمام اجزاء و قطعات جهت تعمیرات
کلیه تنظیمات در پانل صفحه نمایش جای داده شده
دارای سیستم محفظه احتراق بسته
دارای کلاس حفاظتی وایمنی IPX4D
دارای راندمان بالا، بیش از 91.5 %
ساخت فرانسه


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در زمینه های فروش ،نصب، خدمات، تعمیرات و قطعات در شیراز و سراسر استان فارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
جهت تماس با کارشناسان 38380670 الی 77

اردکان (سپيدان)– مرودشت -جهرم -شهر جديد صدرا -کازرون -فسا -داراب -فيروزآباد -آباده -لارستان( لار) -ممسني (نورآباد) -ني ريز -اقليد -گراش -استهبان -کوار -زرقان -لامرد -کوه چنار(قائميه) -خرم بيد(صفاشهر) -کنار تخته -سروستان -بوانات -خرامه -زرين دشت(داراب) -کامفيروز-سعادت شهر -فراشبند -فيروزآباد -ارسنجان -اقليد -اوز -خنج -مهر
مشاوره رايگان ، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.