دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3318if

در این مدل از آبگرمکن دیواری بوتان نیز مانند سایر مدلهای طراحی شده، ابتدا باید شمعک آبگرمکن روشن شود که روال مشابه روشن کردن دیگر آبگرمکن های دیواری بوتان است.

 

آبگرمکن مدل B3318if


تفاوت در عملکرد آبگرمکن است که در این مدل تا پر شدن محفظه آبگرمکن با گاز، چند ثانیه زمان خواهد برد. در این مدل از آبگرمکن دیواری بوتان روشن شدن آبگرمکن با استفاده از دکمه حدود یک دقیقه زمان می برد.
در صورت خرابی فندک هنگام روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان می توانید از دو روش برای روشن کردن آبگرمکن استفاده کنید. در شرایط اضطراری که فوراً نیاز به آب گرم دارید، می توانید آبگرمکن را به صورت دستی و استفاده از کبریت و یا فندک معمولی روشن کنید. 

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3318if

آبگرمکن بوتان مدل B3318if


تنها کافی است آن را به سمت شمعک ببرید، اهرم یا درجه را روی فندک قرار دهید و آن را فشار دهید و به مدت ۳۰ ثانیه نگه دارید. در نهایت با فشردن فندک معمولی خود، به روشن شدن شمعک کمک کنید. استفاده از فندک گزینه مناسب تری است، چرا که از آسیب رسیدن به دست شما کمک می کند. در روش دوم شما می بایست فندک آبگرمکن را تعمیر و یا تعویض کنید

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

آبگرمکن دیواری بوتان

 

نمایندگی آبگرمکن بوتان شیراز

 شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود در شيراز و سراسر استان فارس با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی علت های ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور چیست
مطلب بعدی دلیل روشن نشدن پکیج بوتان مدل cv424

x