دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

علت های ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور چیست

در اصل ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور تشکیل شده از سه خطای متخلف است که به دلیل کارکرد نزدیک بهم، احتمال بروز در هر بخشی از پکیج را به کاربر اعلام می کند. برای رفع این خطا باید احتمالات مختلف را درنظر بگیرید و از افراد متخصص برای رفع آن استفاده کنید.

 

بررسی بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور



ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور  در اصل در هنگام بروز مشکل در سیستم برد پکیج می باشد. زمانی که برد پکیج نتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهند و دستورات مختلف آن نتواند به درستی توسط سایر بخش ها انجام شود. این خطا به وجود می آید. در بسیاری از موارد دیده شده با قطع ناگهانی برق، احتمال نیم سوز شدن و خرابی بخشی از این بردها وجود دارد که می تواند مشکل آفرین باشد.

 

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور چیست؟


در بعضی از مواقع نیز زمانی که شما پکیج خود را روشن میکنید، بعد از چند ثانیه که فن تخلیه دود آن شروع به کار می کند، مجدد پکیج خاموش می شود و این روند هر ۱۵ ثانیه اتفاق می افتد. در ۸۰ درصد مواردی که تاکنون در زمینه ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور دیده شده است، احتمال خرابی پکیج در بخش برد بوده است و ۲۰ درصد احتمال خرابی در بخش های دیگر وجود دارد. 



خراب بودن فن و پرشر هوا پکیج دیواری


پرشر یا سوئیچ فن، وظیفه بررسی و کارکرد سریع فن را برعهده دارد، بنابراین در صورت خرابی این سنسور، برد احتمال خرابی فن را نیز اعلام می کند و ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور رویت می شود. در این روش باید ابتدا فن را بررسی کنید و سپس پرشر هوا را بررسی کنید. بهتر است برای حل مشکل از نمایندگی های مجاز شرکت ایران رادیاتور در سراسر ایران استفاده کنید، زیرا هر محصول و فنی، پرشر مخصوص به خود را دارد و این مدل در پکیج ها باهم تا حدود زیادی تفاوت دارند.


گیر کردن فن
احتمال خرابی فن، فقط مربوط به حرکت آن نیست، گاهی اوقات فن ها با گیر کردن یا ایجاد گرد و خاک زیاد به مرور زمان نمی توانند به درستی عمل کنند و این موضوع باعث نمایش ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور می شود. برای رفع این مشکل بهتر است فن را اول بررسی کرده و لوله های داخلی آن را برای از بین بردن مواد اضافه تمیز کنید و سپس در صورت کم بودن دور فن، آن را تعویض یا تعمیر نمایید.

 ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور.

 

این مقاله نحوه بررسی ارور های پکیج ایران رادیاتور بود. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی درباره مشخصات، قطعات، مزایا و معایب پکیج دیواری ایران رادیاتور داشته باشید می توانید با کارشناسان ژابیز تماس بگیرد تا با مشاوره رایگان شما را راهنمایی کنند. 

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 
شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود در شيراز و سراسر استان فارس با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی آموزش نحوه هواگیری آبگرمکن دیواری بوتان
مطلب بعدی آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3318if

x