دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

آشنایی با پکیج آریستون

پکیجی که غیر ایرانی است و بسیار با کیفیت و کم مصرف است برند آریستون است.

 

آریستون 


 آریستون شرکتی ایتالیایی است که محصولات آن در ایران برای شما در دسترس است. آریستون با بیش از 80 سال سابقه در زمینه تولیدات محصولات با کیفیت توانسته نامی درخشان در دنیا برای خود ایجاد کند و همواره مورد علاقه افراد بسیار زیادی باشد.
پکیج‌های عرضه شده توسط شرکت آریستون در ایران شامل مدل‌های GENUS X، HSX، ALTEAS X، CARES X، CLAS X می شود که در حجم‌های مصرفی 22000، 24000، 30000 و 35000 در بازار موجو هستند.
محصولات آریستون با تکنولوژی بسیار بالا و با استفاده از عایق‌های آکوستیک تولید می‌شوند که صدای بسیار کمی تولید می‌کنند. از سایر ویژگی‌های پکیج‌های آریستون می‌توان به صفحه نمایش لمسی با کیفیت بالا شاره کرد که این محصول را بسیار خاص و ویژه می‌کند.

 

پکیج دیواری آریستون 


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واح

مطلب قبلی آموزش سرویس و رسوب زدایی پکیج بوتان
مطلب بعدی چگونه از سالم بودن آبگرمکن مطمئن شویم

x