دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

آموزش سرویس و رسوب زدایی پکیج بوتان

در این مقاله شما را با طریقه سرویس پکیج بوتان آشنا می کنیم 

 

آموزش سرویس پکیج بوتان


اسیدشویی در پکیج دیواری، امری بسیار مهم و حیاتی است.

 

مراحل  اسیدشویی پکیج بوتان 

 


اسیدشویی باعث می شود رسوب های ایجاد شده در مبدل اولیه و مبدل ثانویه پکیج شسته شده و راندمان دستگاه بالا رود. در پکیج های دومبدله، بیشترین رسوب در مبدل ثانویه که مربوط به آب مصرفی است ایجاد می شود و اسیدشویی این مبدل باعث می شود آب گرم کافی و یکنواخت تری داشته باشیم.


آموزش رسوب گیری پکیج بوتان (اسیدشویی):

 


ابتدا برق دستگاه را قطع کنید.
روکش رویی دستگاه را جدا نمایید.
شیر آب سرد ورودی به پکیج را ببندید، شیر پرکن روی دستگاه را باز کنید و با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، آب سیستم را تخلیه نمایید.
مبدل ثانویه را باز نمایید و پایین بیاورید تا عملیات رسوب گیری آغاز شود.
روش اصولی رسوب گیری، استفاده از اسید می باشد. آب اضافی داخل پکیج را تخلیه کنید. اسید را داخل سوراخ های مبدل بریزید تا رسوب ها شسته شود. پس از چند دقیقه اسید داخل مبدل را تخلیه کنید و مبدل را با آب شستشو دهید.
دقت کنید که حتما از اسید رقیق استفاده کنید. همچنین استفاده از دستکش و ماسک ضروری است. توجه داشته باشید استفاده از جوهرنمک برای اسیدشویی ممکن است باعث خرابی پکیج بوتان گردد.
شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی علت سرد شدن رادیاتور های پکیج بوتان چیست ؟
مطلب بعدی آشنایی با پکیج آریستون

x