دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

آشنایی با پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور با موقعیت نصب دیواری برای محیط هایی که متراژ کم و محدودیت فضا دارند استفاده می شود بطوریکه دارای ابعادی کوچک و شبیه کابینت دیواری است که روی دیوار نصب می شود. 

 

❤️ پکیج دیواری ❤️ ایران رادیاتور

 


نحوه عملکرد پکیج ایران رادیاتور به این شکل است که از دو مبدل برای گرمایشی آب استفاده می کند که هر کدام وظیفه تامین آب گرم را به صورت جداگانه برای مدارهای گرمایشی و مصرفی بهداشتی بر عهده دارند. از این گذشته در حالت های معمول و برای آپارتمان های با متراژ متوسط و با مصرف آب گرم مصرفی متوسط، به منظور کاهش هزینه خرید و کاهش مصرف سوخت و انرژی از پکیج دیواری استفاده می شود. 
برای انتخاب پکیج ایران رادیاتور مناسب با محیط در نظر گرفتن منطقه جغرافیایی جهت آبگرم گرمایشی، محل نصب پکیج و مکان قرار گیری دودکش، همچنین متراژ لوله کشی افقی و عمودی تا آخرین وسیله گرمایشی، استانداردهای بکار رفته در ساختمان، میزان آبگرم بهداشتی مصرفی اهمیت بسیاری دارد تا بتوانید پکیج ایران رادیاتور با ظرفیت مناسب محیط، و بالاترین بهره وری را خریداری و نصب نمایید. پکیج دیواری ایران رادیاتور برخلاف نوع زمینی آن برای نصب در بالکن و تراس ممنوعیت خاصی ندارند و می توان آنها را هم در محیط داخلی و هم در بیرون از ساختمان نصب کرد.

 

آشنایی با ❤️ پکیج دیواری ایران رادیاتور

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای
مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری بوتان
مطلب بعدی تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج ایساتیس

x