دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری بوتان


تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری بوتان


پکیج بوتان دارای سه حالت تابستانه، زمستانه و خاموش است. محل قرار‌گیری آن‌ها بر روی پکیج نیز دقیقا به همان صورت است. برای تغییر در حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری بوتان بایستی به نکات زیر توجه کنید:
در مرحله اول به هنگام روشن کردن پکیج باید توجه داشته باشید که درجه فشار پکیج تنظیم باشد. عدد ایده‌آل برای این مورد عدد ۱٫۵ است. اکر فشار کمتر از این حد باشد بایستی شیر کوچک زیر پکیج را باز کنید تا فشار افزایش یابد. هنگامی که عدد به ۱٫۵ رسید شیر را ببندید.
در مرحله بعد پکیج را روی حالت تابستانه قرار دهید. زمانی که نمایشگر وضعیت عملکرد پکیج به حالت سبز در آمد یعنی پکیج در حال کار کردن به صورت درست است.

 

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری بوتان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی علت صدای بلند پکیج دیواری بوتان پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی آشنایی با پکیج دیواری ایران رادیاتور

x