دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

آموزش نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا پرو

بویلر سری پرلا و نسل جدید بویلر ایتالیایی با استفاده از بهترین قطعات اروپایی (گروه بوتان) در ایتالیا طراحی شده است. پرلا بنا به نیاز مشتریان در ظرفیت های 24، 28 و 32 کیلووات تولید می شود.

هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا


با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه دارای مساحت 210 متر مربع مدل های 24 کیلووات، مدل های 28 کیلووات تا مساحت 250 متر مربع و مساحت 285 متر مربع تا مدل های 32 کیلووات موجود می باشد. تمامی مدل ها شامل نصب رایگان (توسط بوتان شرکت خدمات شبکه) و گارانتی 2 ساله آنها می باشد.
هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا در راستای افزایش راندمان دستگاه و همچنین عمر مفید آن انجام می گیرد. یکی از پرکاربرد ترین سوالاتی که اکثر کاربران دارند، در رابطه با هواگیری پکیج دیواری بوتان است. اینکه چگونه پکیج بوتان را هواگیری کنیم؟
هواگیری پکیج بوتان زمانی که هوا در قسمت های مختلف پکیج تجمع می یابد و به نوعی عملکرد سیستم گرمایشی را مختل می کند، انجام می گیرد. اگر قصد دارید با هواگیری انواع گوناگون مدل های مختلف پکیج آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

 

نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا


در این مقاله از قیمت پکیج بوتان به خوبی با طرز هواگیری پکیج بوتان آشنا خواهید شد. حال سوال اینجاست که هواگیری به چه منظور انجام می گیرد؟ وجود هوا در رادیاتور و پکیج‌ اختلالات بسیاری در نحوه عملکرد دستگاه ایجاد می کند.
در این صورت ممکن است که برخی از قسمت های رادیاتور گرم و برخی دیگر نیز سرد شوند. هواگیری از ایجاد صداهای غیر عادی در داخل لوله ها جلوگیری نموده و موجب می گردد که آب گرم از فشار مناسبی برخوردار باشد. گرم نشدن آب و سرد شدن برخی از قسمت‌های شوفاژ یکی از متداول ترین نشانه هایی است که خبر از هواگیری پکیج می دهد.

برای اطلاع از نحوه استفاده از پکیج آب گرم، با تیم کارشناسان مشاوران پکیج شوفاژ صحبت کنید. ما خوشحالیم که به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم و هر گونه راهنمایی که ممکن است نیاز داشته باشید ارائه دهیم. اگر هواگیری به صورت دوره ای انجام داده نشود، ممکن است که پکیج دچار خرابی شود. در این صورت شما به سرویس یا تعمیر پکیج بوتان خود نیاز خواهید داشت.

 

هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا چرا باید انجام شود؟


نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا یا هر مدل دیگری ممکن است با توجه به عمر و وضعیت پکیج بوتان شما متفاوت باشد. به علاوه برای اینکه بتوانید هوای اضافی درون پکیج را خارج کنید باید بدانید که شیر هواگیری پکیج بوتان در مدل‌های مختلف در کجا قرار دارد و چگونه می‌توان این کار را انجام داد. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که افرادی که معمولاً در طبقات بالای ساختمان زندگی می‌کنند، بیشتر نیاز به هواگیری دارند.
برای اینکه بدانید چگونه پکیج بوتان را هواگیری کنید در مرحله ابتدایی پیچ مربوط به بالای پکیج را به وسیله انبردست یا پیچ‌گوشتی باز کنید تا هوای اضافی خارج شود. بهتر است که در زیر شیر مربوط به هواگیری یک ظرف و یک پارچه قرار دهید تا آبی که به همراه هوا از آن خارج می‌شود، روی زمین نریزد. فراموش نکنید که نباشد شیر پکیج را بیش از حد باز کنید و آب زیادی از آن خارج شود.
هر رادیاتور که در آن هوا ایجاد شده نیز باید به طور جداگانه هواگیری شود تا همه آن‌ها به یک اندازه گرم شوند و بعد از آن بهتر است که فشار شوفاژ را بررسی کنید و از تنظیم درست پکیج نیز مطمئن شوید.
برای هواگیری پمپ پکیج بوتان نیز باید ابتدا آب گرم را باز کنید و زمانی که پمپ پکیج در حال کار کردن است، پیچ مربوط به هواگیری را در انتهای پمپ باز کنید و اجازه دهید هوای موجود در آن به همراه کمی آب خارج شود. بعد از اتمام کار باید پیچ‌ها را درست همانند قبل ببندید و محکم کنید و بررسی کنید که صدای پمپ عادی و کم شده باشد.
توجه داشته باشید که شاید در ظاهر نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پارما با هواگیری پکیج بوتان calda venezia تفاوتی نداشته باشد، اما باید بدانید که گاهی اوقات در نظر گرفتن مدل‌های مختلف پکیج بوتان می‌تواند روی سرعت و دقت عملکرد شما تأثیر زیادی بگذارد. به طوری که آشنا بودن با مکان دقیق شیرها و همچنین نوع سیستم پکیج می‌تواند شما را برای تکمیل فرآیند هواگیری آماده کند.


•    پس از راه اندازی رادیاتور و شوفاژ پمپ پکیج را بررسی می کنیم زیرا پمپ قسمتی است که هوا در آن جمع می شود.
•    برای هواگیری پمپ ابتدا شیر آب گرم را باز می کنیم تا پکیج روشن شود و آب به جریان بیفتد.
•    در انتهای پمپ پکیج ها یک پیچ وجود دارد آن را پیدا کنید.
•    قبل از باز کردن پیچ یک تکه پارچه زیر پیج تخلیه و یک ظرف مناسب زیر پکیج بگذارید تا آب خروجی در آن ریخته شود.
•    در نظر داشته باشید که آب خروجی بسیار داغ است پس نکات ایمنی لازم را انجام دهید.
•    با پیچ گوشتی پیچ را باز کنید و از پکیج فاصله بگیرید تا جریان آب خروجی همراه خود هوا را از پکیج خارج کند.
•    زیرا خروج آب به علت همراهی با هوا پرفشار است و ممکن است به اطراف فوران کند. با اندکی صبر هوا از پمپ خارج شده و متوجه می شود که حباب های هوا دیده نمی شود و صدای خارج شدن هوا به گوش می رسد و فقط جریان آب به آرامی خارج می شود.
•    در این حالت می توانید پیچ را دوباره محکم کنید. و با خیال راحت از پکیج استفاده کنید. 
•    البته برای کارایی بهتر می تواند کار هواگیری را به همین صورت و با رعایت ایمنی برای رادیاتورها و شوفاژها نیز انجام دهید، توجه داشته باشید که برای هواگیری رادیاتور حتما باید پکیج را خاموش کنید.
•    در صورت هر گونه ایرادی در هنگام هواگیری پکیج بوتان می توانید با نمایندگی های پکیج تماس بگیرد تا با حضور در محل یا مشاوره تلفنی مشکلات شما را برطرف کنند.
 برای کسب اطلاعات بیشتر 09175956590

ادرس - شیراز بلوار سرباز-خیابان شهید اعتمادی جنب بهزیستی
 

مطلب قبلی راهنمای گام به گام نصب پکیج دیواری
مطلب بعدی تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما در شیراز-نمایندگی بوتان

x