دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

راهنمای گام به گام نصب پکیج دیواری

ما درک می کنیم که نصب پکیج دیواری می تواند یک فرآیند مهم باشد. پکیج دیواری شما نه تنها یک منبع ضروری است، بلکه یکی از گران ترین ها نیز می باشد.

آموزش نصب پکیج دیواری

 

پکیج شوفاژ دیواری هم شما را گرم نگه می دارد و هم گرمایش مرکزی باعث تامین آب گرم می کند. از آنجایی که گزینه های زیادی برای انتخاب پکیج دیواری شما وجود دارد ، ما راهنمای گام به گام نصب پکیج دیواری را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب پکیج دیواری مناسب کمک کند. ما در مورد انواع و مارک های دیگ بخار صحبت خواهیم کرد. و همچنین فرآیند نصب پکیج دیواری.

 

انتخاب پکیج دیواری مناسب 


اولین قدم در راهنمای گام به گام نصب پکیج دیواری، انتخاب پکیج مناسب است. انتخاب پکیج مناسب برای خانه شما می تواند دشوار باشد. شما باید پکیج شوفاژی را انتخاب کنید که در خانه شما مناسب باشد، بتواند با مقدار آب گرم مصرفی و نیازهای گرمایشی شما سازگار باشد. اگر در حال حاضر قصد نصب دارید، بهتر است لوله گاز را برای نصب وصل کنید. این کار نصب پکیج دیواری را آسان تر می کند زیرا از قبل یک منبع گاز برای اتصال پکیج دیواری جدید وجود دارد.
هنگامی که پیشنهاد و مشاوره رایگاناز شرکت دریافت می کنید ، مهندسین متخصص ما به شما کمک می کنند تا در مورد انتخاب مناسب پکیج دیواری بهتر تصمیم بگیرید. مشاوران ما می توانند در مورد جنبه فنی پکیج دیواری با شما صحبت کنند تا مطمئن شوید پکیج شوفاژ شما به اندازه کافی مفید است تا خانه شما را گرم کند. 


انتخاب نوع پکیج دیواری


اولین چیزی که در انتخاب پکیج شوفاژ برای نصب پکیج جدید باید در نظر بگیرید نوع پکیج است. 3 نوع اصلی بویلر وجود دارد: پکیج های فن دار، پکیج های بدون فن و پکیج های تک مبدل و چند مبدل. پیج های فن دار محبوب  ترین گزینه در بازار برای خانه های کوچک و متوسط است.
آنها آبگرمکن با راندمان بالا و دیگ حرارت مرکزی در یک واحد هستند. از آنجایی که آنها به مخزن ذخیره آب سرد یا سیلندر آب گرم نیاز ندارند، این کار فضای زیادی را در خانه شما آزاد می کند این پکیج ها  با گرم کردن فوری آب گرم و رساندن آنها به شبکه آب کار می کنند. این بدان معناست که به دلیل فشار می توانید بدون نیاز به پمپ دوش دوش برقی بگیرید.


انتخاب نام تجاری پکیج دیواری


نکته بعدی که هنگام انتخاب دیگ جدید باید در نظر بگیرید، نام تجاری آن است. مارک های زیادی برای دیگ بخار وجود دارد. 3 مارک اصلی دیگ که ممکن است نام آنها را شنیده باشید عبارتند از:
ایران رادیاتور 
بوتان
دئوترم

جهت مشاوران رایگان و سفارش کالا 09175956590

ادرس شیراز بلوار سرباز-خیابان شهید اعتمادی نبش خیابان جنب بهزیستی

مطلب قبلی بهترین مدل پکیج شوفاژ دیواری در ایران-پکیج ایران رادیاتور مدل L
مطلب بعدی آموزش نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا پرو

x