دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در شیراز


آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

 

 

برد کنترل پکیج دیواری


برد کنترل مجموعه‌ای است از المان‌های ( قطعات ) الکترونیکی که عملکرد دستگاه را در شرایط مختلف کاری تحت کنترل، نظارت و فرماندهی قرار می‌دهد.
این مکانیزم در واقع مغز دستگاه بوده و با دریافت اطلاعات از گزارشگرها، دستورات مقتضی را برای عملگرها صادر می‌کند .
تعمیرکار پکیج، مجاز به تعمیر برد کنترل نمی‌باشد و کمپانی سازنده هر پکیج تعمیرات آن را در انحصار خود دارد.
برخی از قطعات برد کنترل
تصویر برد کنترل اصلی و برد جرقه نصب شده روی آن را نشان می‌دهد.
فیوز : یک قطعه حفاظتی است که در اولین نقطه ورود برق و به صورت سری در مدار برد قرار می‌گیرد، کار این قطعه این است که در صورتی که شدت جریان اضافی از برد عبور کند قبل از این که برد کنترل آسیب ببیند، فیوز بسوزد و اجازه عبور برق را ندهد.
نکته : در صورتی که فیوز بسوزد؛
ابتدا دلیل سوختن یا عبور آمپر اضافی را بررسی و برطرف می‌کنیم.
پس از آن فیوزی با مشخصات فیوز قبلی از نظر آمپر و ولتاژ، جایگزین می‌کنیم.
ترانسفورماتور کاهنده: از دو سیم‌پیچ تشکیل شده که هر کدام دارای خروجی ۹ ولت و برای استفاده المان‌ها ( قطعات ) الکتریکی و الکترونیکی به کار می‌رود. در مواردی نیاز به برق ۹ ولت و در مواردی نیاز به
۱۸ ولت است که در صورت نیاز به برق ۱۸ ولت هر دو سیم‌پیچ به صورت سری وارد مدار می‌شوند.
پتانسیومترها: برای تنظیم دمای آب مصرفی و گرمایشی و انتخاب وضعیت ( تابستانه، زمستانه و آماده به کار ) دستگاه در دستگاه‌های غیردیجیتال روی پانل ( صفحه کنترل ) در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
جامپرها: در برخی از بردها برای جامپرها وظایف خاصی ( مثل تغییر نوع سوخت، جلوگیری از نوسان دما، تغییر وضعیت برد از تک‌مبدل به دومبدل و …) تعریف شده که در دستگاه‌های مختلف متفاوت است و این کار با نصب پل بر روی جامپر مربوطه انجام می‌شود .
نکته: در برخی از پکیج‌ها بیش از یک برد وجود دارد مثلا غیر از برد اصلی، برد جرقه، برد فن و یا برد تغذیه نیز می‌تواند جداگانه باشد. 


آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی بهترین حوله خشک کن بوتان
مطلب بعدی تنظیم کردن شعله پکیج دیواری

x