دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

تنظیم کردن شعله پکیج دیواری


روش تنظیم شعله کوتاه و بلند پکیج دیواری

 


با اتصال فشارسنج میلی‌بار به خروجی Pin فشار گاز ورودی به دستگاه را بررسی می‌کنیم ( فشار استاندارد گاز طبیعی mbar18 و گاز مایع mbar28 ) .
فشارسنج را پس از کمی باز کردن پیچ Pout به آن متصل می‌کنیم.
دستگاه را در وضعیت تابستانه ( مصرفی ) قرار می‌دهیم.
دمای آب مصرفی را روی حداکثر تنظیم می‌کنیم ( معمولا ۶۰ درجه سانتی‌گراد ).
یکی از شیرهای آب گرم ( ترجیحا نزدیک‌ترین شیر به دستگاه ) را با حداکثر جریان باز می‌کنیم.
در این حالت مشعل روشن شده و عدد نشان داده شده روی فشارسنج مقدار فشار شعله حداکثر (max   ) است.
عدد نشان داده شده را با عدد توصیه شده در کاتالوگ دستگاه مقایسه می‌کنیم ( معمولا بین ۱۰ تا ۱۳ میلی‌بار بسته به نوع دستگاه )
در صورت نیاز به تنظیم شعله max، این کار را توسط پیچ برنجی روی مدولاتور و آچار نمره mm10 انجام می‌دهیم .
 با حفظ کلیه شرایط فوق ، یکی از سیم های مدولاتور را جدا کرده و در این حالت فشار شعله حداقل را روی فشار سنج می خوانیم و آن را با عدد توصیه شده در کاتالوگ دستگاه مقایسه می کنیم . ( معمولا بین ۱mbar تا ۳mbar  بسته به نوع دستگاه )
در صورتی که نیاز به تنظیم شعله کوتاه باشد این کار را توسط پیچ گوشتی تخت و از روی پیچ پلاستیکی میانی مدولاتور انجام می دهیم .
تذکرات مهم
از چرخش ناگهانی و زیاد پیچ های تنظیم min و max در روی مدلاتور خودداری کنید.برای تنظیم شعله حداقل از پیچ گوشتی چهار سو استفاده نشود ، بلکه یک پیچ گوشتی تخت به  کار ببرید.پس از انجام تنظیمات حتما از بسته شدن پیچ های pinpin و pout مطمئن شوید.در تنظیم پکیچ های هرمتیک ، شیلنگ رابط بین شیر گاز و محفظه احتراق را جدا کرده و دقیقا همانند پکیج بدون فن تنظیمات را انجام می دهیم و پس از تنظیم ، شیلنگ مذکور را در محل خود نصب می کنیم.
نکته : در برخی از مدل های شیر گاز که پیچ های تنظیم شعله min و max به صورت دستی دیده نمی شود ، عمل تنظیم شعله یا ورود به منوی دستگاه و با استفاده از کد های مربوطه انجام می شود
برای آشنایی هر چه بیشتر شما با روش تنظیم شعله می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

 

تنظیم کردن شعله پکیج دیواری

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در شیراز
مطلب بعدی قطعات پکیج دیواری محل نصب ترموستات پکیج

x