دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
بالا رفتن فشار پکیچ دیواری در تک مبدله و دو مبدله
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

بالا رفتن فشار پکیچ دیواری در تک مبدله و دو مبدله

علت بالا رفتن فشار پکیچ دیواری در تک مبدله و دو مبدله

 


پکیج دیواری تک مبدله: 


در این نوع از پکیج های دیواری که به عبارتی نسل اولیه پکیج های دیواری بوده اند و تا حدودی امروزه منسوخ شده اند، سیستم کارکرد کاملا شبیه آبگرمکن های سریع است. در این پکیج ها تنها یک مبدل حرارتی بین شعله و آب وجود دارد (چه آبگرم مصرفی و یا آبگرم سیستم گرمایشی). این امر موجب وجود یک مشکل بزرگ می شود و آن اینکه تبادل حرارت بین آبگرم مصرفی و شعله به صورت مستقیم امکان رسوب پذیری مبدل حرارتی را بالا می برد. 
 

 پکیج دیواری دو مبدله:


 در پکیج های دو مبدله یک مبدل حرارتی بین آب و شعله قرار دارد. مبدل دوم آبگرم مصرفی را توسط آبگرم تولید شده در مبدل اول گرم می نماید. این سیکل کارکرد دو مزیت را به همراه خواهد داشت اول تولید آبگرم مصرفی یکنواخت تر (نوسانات دمایی کمتر) و رسوب گیری کمتر مبدل های حرارتی البته از معایب این سیستم نیز می توان به مواردی اشاره نمود اول آنکه در این حالت می بایست پمپ پکیج در تابستان نیز فعال باشد و استهلاک دستگاه بالاتر می رود و دوم آنکه آبگرم مصرفی در زمان بیشتری تولید میگردد.
بنابر موارد ذکر شده در بالا می بایست توجه داشت سختی آب یکی از مهم ترین نکات انتخاب پکیج تک مبدله یا دو مبدله می باشد. 

 

 

پکیج شوفاژدیواری تک مبدله و دو مبدله 

 


 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی روش نصب رادیاتور شوفاژ
مطلب بعدی وظیفه پمپ سیرکولاتور و شیر اطمینان آبگرمکن بوتان

x