دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
وظیفه پمپ سیرکولاتور  و شیر اطمینان آبگرمکن بوتان
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

وظیفه پمپ سیرکولاتور و شیر اطمینان آبگرمکن بوتان

وظیفه این پمپ در آبگرمکن بوتان به حرکت در آوردن آب در مدار گرمایشی است و در پکیج همیشه در مسیر برگشت گرمایش قرار می گیرد و این پمپ از نوع سانتریفیوژ (گریز از مرکز) بوده و با برق ۲۲۰ ولت کار می کند .

 

وظیفه پمپ سیرکولاتور در آبگرمکن بوتان 
 

مبرای عملکرداین نوع پمپ لازم است آب در قسمت میانی پروانه آب پخش کن وجود داشته باشد ، عمل خنک کاری و روان کاری یاتاقان های این پمپ فقط با آب انجام می شود، این پمپ قابلیت تعمیر و سیم پیچی ندارد ولی باید سرویس شود ، این پمپ ها از دو نوع قسمت تشکیل شده اند که عبارتند از : روتور ( که قسمت متحرک و گردنده است ) ، استاتور ( که بدنه ثابت پمپ است ) و لازم به ذکر است که تعمیر آبگرمکن بوتان در پمپ سیرکولاتور حائز اهمیت است . 


شیر اطمینان در آبگرمکن بوتان 
برای تعمیر و شیر اطمینان در آبگرمکن بوتان نیاز به یک تکنسین تعمیر آبگرمکن بوتان است ، و لازم به ذکر است که این قطعه برای جلو گیری از افزایش بیش از حد فشار در مدار گرمایش استفاده می شود تا از ایجاد نشتی و آسیب در اتصالات جلوگیری نماید . ۱) این شیر در فشار ۳bar عمل کرده و حجم اضافی آب مدار گرمایش را تخلیه می کند . ۲)  اگرچه در دستگاه های حرارتی شیرهای اطمینان با افزایش فشار ، دما و یا فشار و دما فعال می شوند ولی این شیر فقط با افزایش فشار عمل می کند . 

 

وظیفه پمپ و شیر اطمینان آبگرمکن بوتان

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی بالا رفتن فشار پکیچ دیواری در تک مبدله و دو مبدله
مطلب بعدی نکات ایمنی پکیج شوفاژ دیواری بوتان

x