دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

بهترین برند پکیج دیواری ایرانی-خارجی


اگر به دنبال بهترین مارک پکیج خارجی و ایرانی هستید، با ما در این مقاله همراه شوید تا با بهترین برند از پکیج دیواری خارجی و بهترین برند پکیج ایرانی، آشنا شوید.

 

بهترین برند پکیج خارجی و ایرانی

 

قصد داریم برای شما، بهترین مارک‌ پکیج خارجی و بهترین برندهای پکیج ایرانی را معرفی کنیم تا بتوانید در هنگام خرید پکیج دیواری انتخاب مناسب تری داشته باشید. پکیج دیواری فضای بسیار کمی را اشغال می کند که امروزه با توجه به اینکه اکثر منازل مسکونی دارای متراژ پایینی هستند استفاده از پکیج شوفاژ بهترین گزینه است.

برای آگاهی از بهترین برند پکیج دیواری ایرانی: ایران رادیاتور، بوتان و بهترین مارک پکیج دیواری خارجی: دئوترم که دارای قطعات ایتالیایی می باشد علاوه بر آشنایی با بهترین برند پکیج دیواری با نکات مهم دیگری مانند طرز کار پکیج، ویژگی‌هایی مثل میزان مصرف گاز پکیج، شناخت معایب پکیج در برخی برند‌ها و همچنین طرز صحیح نصب از موارد  پرکابرد و پراهمیت در هنگام خرید بهترین پکیج است. 

 

بهترین برند پکیج دیواری ایران رادیاتور 


پکیج‌های ایران رادیاتور شامل پکیج های دیجیتال و آنالوگ هستند که مدل‌های L ،M ،ECO هستند از نظر کیفیت بهترین رتبه را دارا می باشند و همچنین که مدل L دیجیتال هستند و مدل M و اکو جزء مدل های آنالوگ هستند  که این پکیج ها دو مبدله هستند  ویژگی‌های هریک از مدل‌های پکیج ایران رادیاتور را می‌توانید در سایت نمایندگی ایران رادیاتور در شیراز مشاهده کنید.
همچنین ویژگی‌های دیگری را نیز می‌توان از روی اسم پکیج متوجه شد اگر در اسم پکیج شما حروف FF وجود داشت به معنی دوجداره بودن و فن دار بودن دودکش پکیج است و اگر CF در نام پکیج شما وجود داشت به معنی پکیج بدون فن است. 
همچنین پکیج‌های ایران رادیاتور در حجم‌های مختلفی مانند 22000، 24000، 28000 و 36000 کیلوکالری برای مصارف خانگی وجود دارد. ایران رادیاتور هم اکنون هم مدل دیواری و هم مدل زمینی از پکیج را تولید می‌کند.

 

 

بهترین برند پکیج بوتان


شرکت بوتان به دلیل بالابردن کیفیت محصولات خود و حفظ آن، توانسته صادرات قابل توجهی به سایر کشورهای منطقه انجام دهد و پکیج های بوتان شامل مدل های پرلاپرو،پارما ، بی تا و ایرتورپن از نظر کیفیت بهترین کیفت ها را دارا می باشند. در مدلهای دیجیتال و آنالوگ هستند که پکیج های دیجیتال شامل پکیج پارما و پرلا و در مدل های آنالوگ شامل ایرتورپن و بی تا هستند.
شرکت بوتان نیز مانند شرکت پکیج ایران رادیاتور نمایندگی‌های زیادی برای تعمیر پکیج بوتان و همین طور انجام اقدامات لازم برای سرویس پکیج بوتان دارد و همین موضوع باعث شده که جزء بهترین پکیج دیواری برندهای ایرانی قرار بگیرد.
همچنین شرکت بوتان پکیج‌های خود را در حجم های مختلفی ارائه می‌کند که شامل 22000، 24000، 28000 و 32000 کیلوکالری است که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود مناسب ترین و بهترین مدل پکیج بوتان را تهیه کنید
پکیج‌های بوتان که در نام آن‌ها کلمه RS هست بدون فن هستند و پکیج‌هایی که در آن نام RSI  هست دارای فن هستند. پکیج‌های بوتان از بازدهی خوبی برخوردار بوده و در صورت خرابی شما می‌توانید با
نمایندگی پکیج دیواری بوتان در شیراز تماس گرفته از خدمات گارانتی 24 ماهه استفاده بکنید.

بهترین پکیج بوتان 

بهترین برند پکیج خارجی

 

از بهترین پکیج خارجی می توان پکیج دئوترم نام برد که دارای قطعات ایتالیایی می باشند و همچنین پکیج خارجی دئوترم شامل مدلهای الترا، لوکس،و رویال هستند. که پکیج دئوترم دارای مدل های دیجیتال و آنالوگ هستند که در مدل الترا تمام دیجیتال هستند و مدل های لوکس و رویال انالوگ-دیجیتال هستند.


 فروش انواع پکیج های ایرانی و خارجی در فروشگاه ژابیز با بهترین قیمت و ارسال سریع انجام می شود و همچنین فروش انواع پکیج دیواری, رادیاتور, حوله خشک کن و آبگرمکن دیواری بابهترین قیمت می توانید با کارشناسان فروش در تماس باشید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر 09175956590

ادرس : شیراز- بلوار سرباز-خیابان شهید اعتمادی- جنب بهزیستی- طبقه فوقانی کتلت گوارا
 

مطلب قبلی آموزش کار کردن با پکیج دیواری
مطلب بعدی بهترین مدل پکیج شوفاژ دیواری در ایران-پکیج ایران رادیاتور مدل L

x