دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

بهترین مدل پکیج شوفاژ دیواری در ایران-پکیج ایران رادیاتور مدل L

در بین تمامی مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L از پرفروش ترین مدل های پکیج ایران رادیاتور در بازار است. اگر به دنبال بهترین مارک پکیج ایرانی هستید، با ما در این مقاله همراه شوید تا با برندی از بهترین پکیج دیواری ایران رادیاتور، آشنا شوید.

 

پرفروش ترین مدل پکیج ایران رادیاتور                                                     

پرچم دار پکیج های دیواری ایران رادیاتور را می توان پکیج L دانست که با ضمانت نامه معتبر شرکت ایران رادیاتور تا سالها می تواند خیال شما را در مورد پکیج منزلتان راحت نماید.  پکیج های دیواری فضای بسیار کمی را اشغال می کند که امروزه با توجه به اینکه اکثر منازل مسکونی دارای متراژ پایینی هستند استفاده از پکیج شوفاژ بهترین گزینه است.

بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L در سایز های مختتلفی هستند از جمله : مدل L28FF، مدل L36FF، مدل L24FF، در زیر به شرح جزئیات و معرفی مدل های پکیج ایران رادیاتور در بازار می پردازیم:

بهترین قیمت پکیج ایران رادیاتور

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF
پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF در ابعاد ۴۵۰x350x760  میلی متر، وزن ۳۸ کیلوگرم و راندمان حرارتی بالای ۹۰% طراحی و تولید می شود. این پکیج مناسب هرگونه اب و هوایی می باشد. پکیج دیواری ایران رادیاتور L28FF دارای تجهیزات مدرنی است که باعث خریداران زیادی شده است. این پکیج ایران رادیاتور ۲۸۰۰۰ از گاز شهری استفاده می کند و برای متراژهایی تا ۱۶۰ متر مربع مناسب است.

این پکیج مجهز به سیستم عیب یاب الکترونیکی و از نوع دو مبدله فن دودکش دار است.از مزیت های پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF می توان به ابعاد کوچک، سیستم بای پس خودکار، سیستم هواگیری خودکار، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل و پرشر سوئیچ هوا اشاره کرد.

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF
پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF با راندمان حرارتی ۹۳%، حداکثر توان برق مصرفی ۱۶۶ وات، ابعاد ۷۶۳x350x450  میلی متر و وزن ۴۲ کیلوگرم تولید و طراحی شده است.
همچنین، پکیج ۳۶۰۰۰ ایران رادیاتور مدل L36FF جزء مجهزترین پکیج های این برند می باشد که برای خانه هایی تا متزاژ  ۲۱۰ متر مربع مناسب است. این پکیج از نوع دو مدله فن دار است که از سیستم بای پس خودکار، سیستم هواگیری خودکار، سیستم ضد یخ زدگی، پمپ سیرکولاتور قوی و غیره برخوردار است.
پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L24FF
پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L24FF با راندمان حرارتی ۹۷%، حداکثر توان برق مصرفی ۱۵۲ وات، ابعاد ۷۶۳x350x450  میلی متر و وزن ۳۹ کیلوگرم تولید و طراحی شده است.
پکیج ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور مدل L24FF جزء بهترین پکیج های این برند می باشد که برای خانه هایی تا متراژ  ۱۲۰ متر مربع مناسب است. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L24FF از نوع دو مدله فن دار است که از سیستم بای پس خودکار، سیستم هواگیری خودکار، سیستم ضد یخ زدگی و غیره برخوردار است.

 

نمایندگی فروش پکیج ایران رادیاتور 


•    گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی فروش و نصب پکیج ایران رادیاتور در شیراز و سراسر استان فارس است.
•    خدمات نصب پکیج ایران رادیاتور با سرعت بالا و کیفیت عالی انجام می شود.
•    شما می توانید با خیال آسوده و با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور را خریداری و استفاده کنید.
برای استعلام قیمت هر یک از مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور با نمایندگی ژابیز تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ی مشاوره رایگان و راهنمایی شما در زمینه خرید پکیج ایران رادیاتور می باشند.

 

جهت سفارش پکیج ایران رادیاتور 09175956590

ادرس :شیراز-بلوار سرباز- خیابان شهید اعتمادی-جنب بهزیستی

مطلب قبلی بهترین برند پکیج دیواری ایرانی-خارجی
مطلب بعدی راهنمای گام به گام نصب پکیج دیواری

x