دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

بهترین مارک شوفاژ رادیاتور

 یکی از روش‌های گرمایشی خانه، که امروزه به شدت فراگیر شده است، استفاده از رادیاتور شوفاژ است.

 

بهترین رادیاتور

 

 شوفاژ ها برخلاف بخاری که گرما را در یک نقطه متمرکز می‌کنند، گرما را در سطح محیط پخش می‌کنند و همه‌جای محیط به طور یکنواخت گرم خواهد شد.
شوفاژها نه تنها ظاهر زیبایی دارند. بلکه نیازی نیست در تابستان آن‌ها را جمع‌آوری کنید‌. آن‌ها همه‌ی سال یکجا قرار دارند و کافی است و با استفاده از پیچی که بر روی آن قرار دارد آن را بچرخانید تا گرم یا سرد شوند. خطر مرگ با گاز مونوکسید کربن را ندارند.


اما بخاری ها در تابستان جمع‌آوری و در زمستان سرهم کردن بخاری‌ها و نصب آن نه تنها کار سختی است بلکه خطر گازگرفتگی را نیز بسیار بالا می‌برد. این ویژگی‌ها در کنار امنیت کمی است که در زمینه‌ی سوختگی دارند. برای خرید رادیاتور پنلی ایران رادیاتور و دیگر برندهای رادیاتور پنلی کلیک کنید تا برند های دیگر رادیاتور پنلی را مشاهده کنید 
و در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی‌کنند.

بهترین رادیاتور پنلی
 

رادیاتورها دارای سه نوع مختلف هستند. این طبقه بندی بر اساس ظاهر، طراحی و ساخت رادیاتورها انجام می‌پذیرد. رادیاتور پنلی، رادیاتور پره‌ای و لوله‌ای از انواع رادیاتور هستند.
بهترین نوع رادیاتور‌ها، رادیاتورهای پنلی یا تخت هستند. زیبایی ظاهری و سهولت در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است. تنها مشکل این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد کرد. از طرفی قابل تعمیر نیز نیستند.
نوع پره‌ای بیشتر از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود. اما از آنجا که می‌توان با کم یا زیاد کردن پره‌ها آن‌ها را با محل نصب متناسب کرد، طرفداران خاص خود را دارند.
برجسته‌ترین نوع رادیاتورهای لوله‌ای حوله خشک ‌کن‌ها هستند. به طور کلی نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌های مرطوب کاربرد دارد.

جهت تماس با کارشناس فروش 09175956590

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی قیمت پکیج ایران رادیاتور مدل L
مطلب بعدی محصولات ایران رادیاتور

x