دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

تعمیرات تخصصی پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور علت صدای پمپ پکیج ایران رادیاتور چیست

پمپ پکیج دیواری، قطعه ای مهم است که یکی از وظایف آن تنظیم فشار در مدار گرمایش است.

 

علت صدای پمپ پکیج ایران رادیاتور چیست

 

 

در این مقاله به بررسی علت صدای پمپ پکیج ایران رادیاتور چیست خواهیم پرداخت. این نکته را باید مد نظر داشت که در پکیج تک مبدله پمپ فقط در حالت شوفاژ کار می ‌کند و در پکیج دو مبدله پمپ در حالت استفاده از آب گرم، آب را بین مبدل اصلی و ثانویه به حرکت در می آورد. پس با توجه به این نکته باز می گردیم به موضوع اصلی بحث که چرا در حین کار دستگاه ، صدا شنیده می شود؟ پس با ما همراه ما باشید 

 

علت صدای پمپ پکیج ایران رادیاتور چیست ؟

 


علت شنیده شدن صدای پمپ می تواند از شل شدن شافت باشد که در مرور زمان و عدم توجه به آن موجب خرابی پمپ شده است. عدم سرویس دوره پکیج، علت اصلی شل شدن شافت است که در اوایل صدایی کم دارد اما در مورد زمان این صدا افزایش پیدا می کند به گونه ای که به راحتی از درون منزل شنیده می ‌شود 
رسوب گیری آب و رسیدگی به مداری که آب در آن جریان دارد دو نکته ای است که در صورت عدم رعایت آن باید انتظار خرابی پمپ را داشت. در بعضی از شهرها هم که شرایط آب و حتی میزان سختی براساس هر منطقه و یا گاها فصل سال متفاوت هست پیشنهاد ما این است که در بازه های مشخص با کمک کارشناسان فنی پکیج را چک کنید. 
راه حل رفع صدای پمپ پکیج
راه حل کاملاً متغیر است و بسته به میزان خرابی متفاوت خواهد بود. در برخی موارد کارشناس اعزامی به این نتیجه می ‌رسد که می ‌تواند با تعویض روتور و نصب روتور دست دوم مورد را حل کند. گاهی آسیب ‌دیدگی به حدی است که باید پمپ به صورت کامل تعویض شود و یا گاهی یک رسوب گیری ساده کار را حل می کند.
نحوه تست پمپ پکیج
 پشت پمپ را باز کنید.
•    نحوه عملکرد روتور از نظر روان بودن را چک کنید.
•    روتور را در حالت شوفاژ روشن کنید.
•    برق ورودی به پمپ را با اهمتر بررسی کنید.
پمپ استارت نمی خورد، علت چیست؟
 محتمل ترین علت، خرابی خازن است که با شارژ و دشارژ کردن و در نهایت با بررسی مقاومت آنی از سلامت خازن و یا خرابی آن می توان اطمینان حاصل کرد. در این مورد بررسی فنی، دانش و تجربه لازم کار می باشد.
•    پمپ سوخته است که باید سلامت سیم کشی ها و برد چک شود.
•    پمپ جام کرده است که باید پیچ پشتیبانی ضد جام را با پیچ گوشتی باز کنید که تشخیص جام کردن پمپ نیز نیازمند مهارت می باشد.


پمپ می چرخد اما آب گرمی در مدار نیست، علت چیست؟


 در این حالت ابتدا باید این نکته را مدنظر داشت که چرخش آب از میزان گرمی و سردی رفت و برگشت مشخص می ‌شود و بر اساس تجربه ۴ حالت برای این شرایط در نظر گرفته شده…
•    مدار رادیاتور گرفته است.
•    شیر سه راهه خراب است.
•    پروانه از محور خارج شده.
•    موتور پمپ ضعیف شده و قدرت کافی را ندارد.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نمایندگی پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان داراب
مطلب بعدی تعمیرات تخصصی پکیج دیواری علت کم بودن فشار آب گرم پکیج بوتان

x