دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان داراب

پکیج های دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردند که می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های  22000 تا 36000 اشاره نمود.

نمایندگی پکیج رادیاتور آبرگمکن در شهرستان داراب نمایندگی پکیج رادیاتور آبگرمکن در شهرستان داراب نمایدگی پکیج رادیاتور آبگرمکن در شهرستان داراب نمایندگی پکیج رادیاتور آبگرمکن در شهرستان داراب نمایندگی پکیج رادیاتور آّگرمکن در شهرتسان داراب

            


نمایندگی پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان داراب

 


حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

مدل هایی از پکیج های دیواری ایران رادیاتور که با حرف L ، M ، E یا K شروع می شوند و کد آنهایی با حرف B می باشند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.پکیج های دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی می باشند.

مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل های Eco  و M  و BM و E و  OM از نوع مدل آنالوگ می باشد.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان از لحاظ دسته بندی دارای پکیج های فن دار و بدون فن ، دیجیتال و آنالوگ ، از نظر مبدل دارای تک مبدل و  دومبدل می باشند و متناسب با متراژ ساختمان دارای ظرفیت هایی از 22 تا 32 می باشند.مدلهایی که دارای اندیسKI می باشند از نوع پکیج های دیواری بدون فن و همچنین مدل هایی که دارای اندیس KIS  می باشند از نوع پکیج های دیواری فن دار می باشند.پکیج های دیواری بوتان سری های سی وی ، ورونا ، پارما ، اپتیما ، پرلا پرو ، بنسر پرو ، روما از نوع پکیج های دو مبدل می باشند.

 

نمایندگی پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان داراب

 

برای اینکه بتوانید بهترین پکیج رادیاتور آبگرمکن دیواری را برای خانه و محل کارتان خریداری کنید در وهله‌ی اول باید با مشخصات دستگاه ها به خوبی آشنا شوید. این مشخصات در حقیقت قابلیت‌ها و امکانات دستگاه را تعیین می‌کنند.

ژابیز با سالها تجربه و فعالیت در زمینه فروش , خدمات پس از فروش, نصب انواع پکیج رادیاتور با برند های بوتان ، ایران رادیاتور ، ایتالترم ، دئوترم ، فرولی و... آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. همچنین در این شرایط شیوع کرونایی کارشناسان ما با شما همچنان در ارتباط هستن و می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590 
 

مطلب قبلی عیب یابی و تعمیرات پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا
مطلب بعدی تعمیرات تخصصی پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور علت صدای پمپ پکیج ایران رادیاتور چیست

x