دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

خرابی پمپ ویلو علت صدای پکیج ایران رادیاتور


در این مقاله راجع به علت صدای پکیج ایران رادیاتور مطالبی میخوانید و اینکه چگونه هر کدام از صداها را تشخیص داده و به تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود بپردازید.

 

خرابی پمپ ویلو و علت صدای پکیج ایران رادیاتور 

 

البته که پیشنهاد ما برای کار های تخصصی سفارش تعمیرکار پکیج است اما بعضی از تعمیرات و سرویس های پکیج هستند که میتوانید خودتان انجام دهید.
علت صدای پکیج ایران رادیاتور : خرابی پمپ ویلو
یک علت صدای پکیج ایران رادیاتور خراب شدن پمپ دستگاه است. شافت داخل پمپ ممکن است به چند علت لق شود. وقتی این شافت لق میشود، اوابل کار صدا کم است اما با گذشت زمان مرتب صدا بیشتر میشود. معمولا دلیل کج شدن شافت پمپ پکیج های ایران رادیاتور، سرویس نشدن دستگاه میباشد. اگر مدار بیش از حد رسوب داشته باشید و آب نتواند به خوبی دور بزند، به پمپ پکیج فشار بسیار زیادی وارد میشود و در نهایت ممکن است لق شود.
به اینجای کار اگر برسید تنها راه حل، تعویض پمپ پکیج ایران رادیاتور میباشد. دقت کنید که روتور پمپ ویلو به تنهایی نیز قابل تعویض است اما اگر روتور نو وجود نداشت میتوانید روتور دست دوم برای پکیج خود تهیه کنید. همچنین میتوانید به جای پمپ ویلو، پمپ گرندفوس با تغییر دور استفاده نمایید. پمپ های گرندفوس معمولا خرابی کمتری نسبت به پمپ ویلو دارند.

 در ادامه مقاله با ما باشید و سات ما را دنبال کنید 

 

خرابی پمپ ویلو و علت صدای پکیج ایران رادیاتور

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان کازرون
مطلب بعدی نمایندگی مجاز پکیج دیواری ایران رادیاتور بوتان در شهرستان مرودشت

x