دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی مجاز پکیج دیواری ایران رادیاتور بوتان در شهرستان مرودشت

نکات مهم در انتخاب رادیاتورها  و معرفی انواع رادیاتورها 


نمایندگی ایران رادیاتور در مرودشت

 

رادیاتورها یکی از رایج‌ترین انواع سیستم های گرمایشی فضاهای خانگی و اداری می‌باشند. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله‌های حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می‌کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق منتقل می‌کند. به این صورت که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک‌تر است به طرف بالا حرکت نموده و هوای سرد جایگزین آن می‌شود و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن اتاق می‌شود. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می‌کنند. رادیاتورها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی، پره ای آلومینیومی و پنلی 

 

نمایندگی پکیج بوتان در مرودشت 

 
استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد. پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست. روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. از دیگر مزایای استفاده از پکیج، اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.


عملکرد پکیج در حالت تابستانی  چگونه است؟
در این حالت هنگامی پکیج شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد، این عملیات به صورت اتوماتیک انجام می شود . هنگامی که شیر آب گرم باز می شود ، سنسور فشار ،مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود.این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود .مبدل حرارتی فورا آب گرم را تولید می کند.(در رابطه با پکیجهای مخزنی صادق نیست)


عملکرد پکیج در حالت زمستانی چگونه است؟
وظیفه پکیج آبگرم در فصل زمستان متفاوت است. چون علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است. وقتی شیر آب گرم باز می شود. سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می نماید. اما این موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم مدارآبگرم رادیاتور وصل می گردد. به این گونه همیشه آب گرم به صورت آنی در دسترس است. (در رابطه با پکیجهای مخزنی صادق نیست, در پکیجهای مخزنی همیشه آبگرم و شوفاژ در دسترس است)

 
نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور بوتان در شهرستان مرودشت 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : دفتر مرکزی شیراز

مطلب قبلی خرابی پمپ ویلو علت صدای پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی نمایندگی پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان گراش

x