دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

راه اندازی و نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پرلا پرو


از اینکه پکیج گرمایشی بوتان مدل پرلا پرو را برای تامین گرمای مطبوع و آبگرم بهداشتی منزلتان انتخاب نموده اید بسیار سپاسگزاریم

گروه صنعتی بوتان اولین ، بزرگ ترین و مدرن ترین تولید کننده پکیج شوفاژ دیواری در ایران ، شوفاژهای خود را مطابق با آخرین استانداردها و بخشنامه های اروپا  و استاندارد ملی ایران تولید می کند .

 

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پرلا
 

برای هربار راه اندازی دستگاه و پیش از روشن کردن آن ، لازم است اقدامات زیر را انجام دهید :

1- شیر های اصلی آب و گاز مربوط به سیستم های آب گرم مصرفی و گرمایش را باز کنید .

2- مدار گرمایش را پر کنید . به همین منظور پس از اطمینان از باز بودن درپوش خروج هوای شیر هواگیری سیستم ، دسته شیر پرکن را به سمت پایین کشیده و سپس مطابق شکل ، شیر پرکن دستگاه را به آرامی باز کنید تا آب کم کم وارد مدار گرمایش شود . هنگامی که عقربه نمایشگر فشار (1) در محدوده مجار 1-1/5 bar قرار گرفت شیر پر کن دستگاه را ببندید .

** توجه نمایید که پکیج شوفاژ دیواری به وسیله شیر تخلیه هوای روی پمپ سیرکولاتور ، هوای مدار گرمایش (رادیاتورها) رابه طور خودکار تخلیه کنید 

3-اکنون دستگاه را روشن کنید .

 

روشن کردن دستگاه پکیج بوتان مدل پرلا پرو

 

برای روشن کردن دستگاه مراحل زیر را انجام دهید                     راه اندازی پکیج پرلا پرو بوتان

1- دسته انتخاب وضعیت (3) را روی وضعیت قطع موقت / راه اندازی مجدد قرار دهید

2- دو شاخه برق دستگاه را به پریز برق بزنید .

3- دسته انتخاب وضعیت (3) را با توجه به فضل ، روی وضعیت تابستانی یا زمستانی قرار دهیید .

** پیش از انتخاب هر یک از این وضعیت ها حتما موارد زیر را کنترل کنید :

* اگر می خواهید وضعیت تابستانی را انتخاب کنید ابتدا از بسته بودن شیر های رفت و برگشت مدار گرمایش (رادیاتورها ) مطمئن شوید .

* اگر می خواهید وضعیت زمستانی را انتخاب کنید ، ابتدا از باز بودن شیر های رفت و برگشت مدار گرمایش (رادیاتورها) مطمئن شوید .

 

روشن کردن پکیج بوتان مدل پرلا در حالت تابستانی زمستانی

 

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پرلا در حالت تابستانی:


علامت شیر آب (وضعیت تابستانی ) را انتخاب کرده و دمای آب گرم مصرفی(4) را با کمک دسته آن بر روی درجه حرارت دلخواه خود تنظیم نمایید .
اکنون با باز کردن شیر آب گرم مصرفی مشعل دستگاه روشن می شود و بعد از بستن آن مشعل خاموش خواهد شد.
در صورت باز بودن شیر آب گرم مصرفی ، ضمن ظاهر شدن علامت دوش حمام بر روی نمایشگر دیجیتال ، دمای آب گرم مصرفی نیز روی نمایشگر قابل مشاهده می باشد . با بسته شدن شیر آب گرم مصرفی ،علامت (-) بر روی نمایشگر ظاهر می گردد .

 

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پرلا در حالت زمستانی:


پس از انتخاب وضعیت زمستانی ، در صورت مجهز بودن محل استفاده از پکیج شوفاژ دیواری به ترموستات اتاقی ، آن را روی درجه حرارت دلخواه مثلا 20 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید ،سپس دسته انتخاب وضعیت و تنظیم دمای مدار گرمایش (3) و دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی (4) را روی حرارات مورد نظر قرار دهید .

مشعل روشن می شود و با رسیدن به دمای تنظیم شده به طور خودکار خاموش می شود ولی در صورت پایین امدن دما ، مجددا روشن می شود تا دمای آب رادیاتورها ثابت نگه دارد . این سیکل به منظور ثابت نگه داشتن دمای آب رادیاتورها ادامه می یابد . با انتخاب وضعیت زمستانی ، ضمن ظاهر شدن علامت زمستانی بر روی نمایشگر دیجیتال ، دمای مدار گرمایش نیز روی نمایشگر قابل مشاهده می باشد .

در وضعیت زمستانی با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، دستگاه از مدار گرمایش خارج می شود و تنها آب گرم مصرفی را تامین می نماید . همچنین با بستن شیر آب گرم مصرفی ، دستگاه دوباره به مدار گرمایش باز می گردد . در صورت باز شدن شیر آب گرم مصرفی ضمن ظاهر شدن علامت دوش حمام بر روی نمایشگر دیجیتال ، دمای آب گرم مصرفی نیز بر روی نمایشگر قابل مشاهده می باشد . با بسته شیر ، دوباره دستگاه به وضعیت گرمایش باز گشته و دمای نشان داده شده بر روی نمایشگر ، دمای آب در مدار گرمایش  می باشد. 

 

چگونه می توان دستگاه پکیج خود را بصورت موقت یا دائم خاموش کرد برای کسب اطلاعات اینجا کلید کنید 

 

مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نحوه روشن کردن و راه اندازی پکیج بوتان مدل CV424S سی وی 424
مطلب بعدی روشن کردن پکیج شوفاژ بوتان مدل اپتیما

x