دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نحوه روشن کردن و راه اندازی پکیج بوتان مدل CV424S سی وی 424

از اینکه پکیج گرمایشی بوتان cv424 را برای تامین گرمای مطبوع و آبگرم بهداشتی منزلتان انتخاب نموده اید سپاسگزاریم

در این مقاله سعی نموده ایم که روش صحیح استفاده و نگهداری از دستگاه بوتان cv424 را به شما آموزش داده و رضایت خاطر و امنیت و افزایش طول عمر دستگاه را برای شما فراهم اوریم 

 

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل CV424S

 

 

نحوه روشن کردن ابتدایی کلیه پکیج ها به یک صورت است، فقط نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل CV424S دارای برخی نکات جزیی می باشد که در ادامه توضیحاتی را در این خصوص خواهیم داد.

بری هر بار راه اندازی دستگاه و پیش از روشن کردن آن لازم است اقدامات زیر را انجام دهید :
شیرهای اصلی آب و گاز مربوط به سیستم های آب گرم مصرفی و گرمایش را باز کنید .

مدار گرمایش را پر کنید . به همین منظور ، پس از اطمینان از از بودن درپوش خروج هوای شیر هواگیری سیستم، شیر پرکن دستگاه را به آرامی باز کنید تا آب کم کم وارد مدار گرمایش شود .هنگامی که عقربه نمایشگر فشار (1) در محدوده مجاز 1-1/5 bar قرار گرفت ، شیر پرکن دستگاه را ببندید.

توجه نمایید که پکیج شوفاژ به وسیله شیر تخلیه هوای روی پمپ سیرکولاتور ،هوای مدار گرمایش (رادیاتورها) را به طور خودکار تخلیه می کند .

 

 مدل های پکیج شوفاژ دیواری بوتان 

 

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل CV424S در حالت تابستانی:
بعد از انتخاب حالت تابستانی و تنظیم درجه آب گرم مصرفی، با باز کردن شیر آب گرم مصرفی مشعل دستگاه روشن می شود و با بستن شیر آب مشعل در حالت خاموش قرار می گیرد.
چنانچه شیر آب گرم مصرفی باز باشد، علامت شیر آب به صورت چشمک زن بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود.
شما می توانید دمای آب گرم مصرفی را نیز بر روی نمایشگر ملاحظه کنید.
حال اگر شیر آب گرم مصرفی بسته شود، علامت شیر آب چشمک زن خاموش شده و علامت ( _ _ ) بر روی نمایشگر ظاهر می شود.

 

روشن کردن پکیج بوتان مدل CV424S در حالت زمستانی 

 


نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل CV424S در حالت زمستانی:


بعد از انتخاب حالت زمستانی و تنظیم ترموستات اتاقی بر روی دمای دلخواه، نوبت به تنظیم دمای مدار گرمایش و تنظیم دمای آب گرم مصرفی می رسد که با کمک دسته های مخصوص به هر کدام قابل انجام است.
سپس مشعل پکیج روشن می شود و تا رسیدن به دمای دلخواه و تنظیم شده توسط شما به روشن ماندن ادامه می دهد، بعد از آن به صورت خودکار خاموش شده و به اصطلاح دستگاه در حالت اتومات قرار می گیرد.
اما به محض پایین آمدن دما، مجدداً دستگاه روشن می شود تا دمای آب رادیاتورها ثابت باقی بماند.
چنانچه حالت زمستانی را در پکیج بوتان مدل CV424S انتخاب کرده باشید، ضمن نمایش علامت شوفاژ بر روی نمایشگر و به صورت چشمک زن، دمای آب گرم مصرفی نیز بر روی صفحه قابل ملاحظه است.
در حالت زمستانی با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، دستگاه از مدار گرمایش یعنی رادیاتورها خارج می شود و تنها دمای مورد نیاز برای آب گرم مصرفی را تامین می کند.
حال چنانچه در حالت زمستانی شیر آب گرم مصرفی بسته شود، دستگاه دوباره به تامین دمای مورد نیاز برای مدار گرمایش می پردازد.
در صورت باز شدن شیر آب گرم مصرفی، ضمن ظاهر شدن علامت شیر آب بر روی نمایشگر دیجیتال به صورت چشمک زن، دمای آب گرم مصرفی نیز بر روی نمایشگر قابل مشاهده است.

گروه خدماتی ژابیز بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرائط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید  پکیج رادیاتور  مورد نظر، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به تعمیر یا قطعات خدمات پس از فروش ، توسط عوامل فنی با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.


مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پارما 22 و 24 فن دار
مطلب بعدی راه اندازی و نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پرلا پرو

x