دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

راه اندازی پکیج شوفاژ ایساتیس وضعیت تابستانه و زمستانه

از اینکه پکیج ایساتیس را انتخاب نموده اید از شما متشکریم. این پکیج محصولی مطمئن و برگرفته از تکنولوژی پیشرفته و بروز دنیا می باشد.

 

راه اندازی پکیج ایساتیس در حالت زمستانه تابستاته

 

در تصویر زیر علامت ها شماره گذاری شده اند تا بهتر بتوانید پکیج خود را در وضعیت دلخواه تنظیم کنید. 

صفحه نمایش پکیج دیواری ایساتیس

 

راه اندازی پکیج ایساتیس حالت زمستانه 

 

  • صفحه نمایش وضعیت کارکرد دستگاه را نمایش می دهد .کلید تابستانه،زمستانه را فشار دهید تا صفحه نمایش علامت (2 و 5) را نشان می دهد که در طی این عملیات پکیج در وضعیت زمستانه قرار می گیرد 
  • جهت تنظیم دمای گرمایش از دکمه + و - استفاده کنید 
  • بعد از تنظیم ،پکیج دمای تنظیمی را به طور خودکار ذخیره می کند سپس دستگاه دمای آب سیستم گرمایش را شنان می دهد و پکیج در مود گرمایشی کار خواهد کرد.

 

تنظیم وضعیت تابستانه پکیج ایساتیس

 

  • صفحه نمایش وضعیت کاری را نمایش می دهد .کلید تابستانه زمستانه را فشار دهید تا علامت تابستانه( دکمه 3) ظاهر شود.در این حالت دستگاه در مورد تابستانه قرار می گیرد.
  • دکمه + و -  شماره 16 و 17 مربوط به آبگرم را جهت تنظیم دمای آّگرم مصرفی فشار دهید.
  • بعد از تنظیم ،دستگاه به طور خودکار تنیمات دلخواه را ذخیره می کند و صفحه نمایش دمای آبگرم را نمایش می دهد و دستگاه در مود تابستانه فعالیت خواهد کرد.
  • شیر آبگرم را باز نمایید ،پکیج روشن شده و در وضعیت آبگرم مصرفی کار می کند و علامت (6) بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. بابستن شیر آبگرم پکیج خاموش شده . در وضعیت آماده فرمان قرار می گیرد.

 

تنظیم دمای آبگرم مصرفی پکیج ایساتیس

 

با فشار دادن دکمه + و - (شماره های 16 و 17)مربوط به دمای آبگرم مصرفی می توانید دمای خروجی آبگرم مصرفی را تنظیم کنید  این دما می تواند بین 600c ~ 30  تنظیم شود .

پکیج دارای عملکرد کامفورت آبگرم مصرفی است ،با فشار دادن همزمان کلید تابستانه زمستانه و کلید - مربوط به دمای گرمایش این وضعیت فعال شده و بروی صفحه نمایش علامت(7) ظاهر می شود. در این حالت محدوده دمای تنظیمی بین 450c~35 خواهد بود.

در صورت نیاز به خارج شدن از این فانکشن مجددا کلید تابستانه و زمستانه و کلید - مربوط به دمای گرمایشی را به طور همزمان فشار دهید.علامت 7 ناپدی می شود.

بعد از تنظیم دستگاه تغییرات را به طور خودکار ذخیره می نماید و صفحه نمایش دمای آبگرم خروجی را نمایش داده و دستگاه طبق تنظیمات ذخیره شده و به کار خود ادامه می دهد.

هرگاه دستگاه در مود زمستانه باشد اگر شیر آب گرم را باز کنید وضعیت پکیج ازحالت گرمایشی به آبگرم مصرفی تغییر خواهد کرد. و صفحه نمایش علامت 6 را نشان می دهد زمانی که شیر آبگرم مصرفی قطع شود وضعیت مدار آبگرم مصرفی به گرمایش تغییر می نماید.

 


برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 09175956590


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نحوه استفاده از دستگاه بوتان مدل سی وی cv424
مطلب بعدی کد خطا و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور سری M , E فن دار و بدون فن

x